![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eli tarkkana. Jos haluaa ostaa renkaat niin ne saa X hintaan ja Y hintaan ne menee vanteelle.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Käväsin kerran malliksi kyselemässä Vianoorilta BF Goodrichin uutta Mud terraini-kuvioista rengasta hoijakkaan, niin myyjä sano vaan että se on semmonen mutarengas, ei semmosia
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tota olen vähän ihmetetllyt, kun olen hommannut vianorilta pari sarjaa 35" nokialaisia.
siellä kaksi ukkoo vaihtaa renkaita 1,5-2 tuntia! tommonen pikkupajan omistaja vetonen renkaanvääntäjä tekee saman miltei puolessa tunnissa ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
MIkähän niiissä "mutarenkaissa" on niin vaikeeta?
Ite väännelly omat rengasraudoilla Vanteille ja pois. Jos en oo jaksanu lähtee kiusaan appiukkoa tai kavereita. Ei mulla koskaan kolmatta tuntia ole niiden kanssa pelatessa mennny. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
itte olen kans nykyään väännelly itte, kun noi maasturin renkaat menee tosi helposti vanteelle ja saa kyllä poiskin. samalla hiellä vaihtaa itte, kun että heittelis kyytiin ja kuskais johki...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sama täällä, ehkä tunnin verran menee neljässä renkaassa , en kyllä viittis lähtee mihinkään roudaileen maastokokoluokan renkaita.
Viimeksi muokannut ugly_hj : 03.09.2011 14:48 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Noinhan se menee, että jos kävelee sisälle kauppaan, niin periaatteessa ostettavan tuotteen lisäksi pitäisi asennoitua ostamaan siinä sivussa vähän palveluakin. Se on sitten jo eri juttu miten kukakin palvelunsa hinnoittelee
![]()
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eikö nuo maasturin renkaat pystynyt jotenkin räjäyttämään vanteelle? Joskus joku tänne siitä laittoi hienon videon. Melko nopeaa toimintaa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Bensalla onnistuu ja viimeksi ei ollu bensaa ni käytin happi-asettia, vähä-älysen hommia :-)
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Starttipilotti on kans kova aine renkaanlaittoon.
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Henkilöauton renkaita olen vienyt huoltoasemalle, ettei tule alumiini vanteisiin naarmuja.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
kyllä 50 on sellanen jonka vielä maksaa rengas hommista leveelle vanteelle on aika homma raudalla vaihtaa tai enemmänki se päälle saaminen ei jotenkin innosta paukkupullojen kans pamauttaa ja kun tuppaa olee aluvanteet joka vehkees. sit on erikseen poltto kumit ja peltivanteet niille tulee raudalla väännettyy
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Yhen sarjan jumppasin 35/12,5 kumeja 8" vanteilta 10" vanteille ja ostin rengaskoneen itselle...
|