![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pituutta siksi, että kiikun saa oikeaan asentoon. Kun jousi on korkeammalla kaarella, sen pitää olla pidempi ettei kiikku mene pystysuoraan tai jopa sisään päin kallelleen. Uudet jouset: + uusi on aina uusi + toimii niinkuin on tarkoitus (varauksin) - kallista lystiä Lisälehdet: + kantavuus kasvaa - tulee aivan liian jäykät jouset maastoajoon - vanhat väsyneet jouset katkeilee helposti kun tulee uusi jousi viereen Korin korotus: + mahtuu isommat renkaat - maavara ei muuten kasva Akselit lehtien alle: + saa hyvät joustot + tulee mukavasti korotusta - oikein tehtynä työläin Paraabelijouset: mielenkiintoinen maastureille uusi vaihtoehto, raskaammassa kalustossa käytetty jonkin aikaa. Offivarusteesta kannattaa kysellä... Kierrejouset: + hyvät joustot + mukava kyyti + helppo korottaa - työläs tehdä Minun käsityksiä/näkemyksiä, soveltuvat erityisesti Land Cruisereihin mutta miksei yhtä hyvin kaikki lehtijousellisiin autoihin. -- Antti R. 1978 HJ-45LP Edited by - anttir on 09/03/2004 20:54:45 Edited by - anttir on 11/03/2004 23:26:06
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: BJ-40 2kk vanhat "vallilan" lehtijouset | mikjus | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.04.2006 07:29 |
| Kokemuksia Vallilan jousista? | Jull | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.10.2005 17:57 |