Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 31.08.2011, 18:35
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

hyviä vinkkejä...


Tattista vaan... ohvi kampetta ei tästä tule eli maltillisen kokoisilla renkailla mentäis etteen päin... onko tässä pyöreempi kulmasessa samoja oireita ja samat korroosio paikat, vai liittyykö nuo edellä mainitut kaikkiin l/rj tojotoihin...
Eli matot rullalle, ikkunat läpivalaisuun ja runko vasaralla lommoille ennen kuin mitään päättää... pieni ruoste tässä vaiheessa ei haittaa kun kyseessä kuitenkin jo 21v vanhasta autosta joten ihan ruosteetonta tuskin löytää ellei ole juuri koppaa, runkoa läpi käyty... moottori puolella ei muita isompia häröjä kuin se pakosarjan poksuminen... ja kuis usein tuo tapahtuu tai onko jokin erityinen mahdollinen syy siihen, noin yleensä esim kova rasitus, pitkää revitystä maastossa, tarkoitan siis kuumeneminen??? mites luotettavuus yleisesti, onko pikku vikoja jotka saattaa aiheuttaa ennenaikaisen harmaantumisen tai jopa lievähköjä sydänkohtauksia... (lue: kuten ranskis autoissa)

Viimeksi muokannut metsienmies : 31.08.2011 18:53
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taasen kyselemässä jappe Tekniikka & Jutustelu 3 21.08.2008 21:53
UAZ asioita Revolver Tekniikka & Jutustelu 24 25.10.2004 21:38
Asioita myytävänä nettihuutokaupassa SamppaFIN Jokes 1 07.10.2004 10:28
Asioita joita inhoan Lars Rakas Päiväkirja 13 22.02.2003 11:13
Minä jynkkään asioita! Elmo URL 0 04.12.2002 15:19


Sivu luotu: 08:55 (GMT +2).