Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 31.08.2011, 13:57
Technophobia Technophobia ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 05.05.11
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Radiorokin haastettelu:

http://www.radiorock.fi/?vt=audio&vid=192068

Lainaus:
Timo Haaralta avunpyyntö: 'Minut pakkolääkittiin vankeudessa radiohaastattelun jälkeen!'

Timo Haara on vankeudessa. Tänään keskiviikkona saimme poliittiseksi vangiksi itseään kuvailevalta mieheltä suoran avunpyynnön: 'Pyydän apua tämän viestin vastaanottajalta, minut on pakkolääkitty eilisen Radio Rockin haastattelun jälkeen'.

Vankeudesta avunpyyntö – yhteys katkennut!
Saimme tänään aamupäivällä 31.8.2011 Timo Haaralta viestin, jossa hän kertoi seuraavaa:
Pyydän apua tämän viestin vastaanottajalta. Minut on pakkolääkitty eilisen Radio Rockin haastattelun jälkeen. Pyydän apuanne, kaikki te aktiiviset ihmiset, jotka olette huolissanne siitä, missä tilassa ihmisoikeudet ja sananvapaus tässä maassa tällä hetkellä on. Olen käyttäytynyt asiallisesti ja rauhallisesti.

Luonteeseeni ei kuulu olla aggressiivinen ketään kohtaan, mutta eilisen haastteluni jälkeen minua uhattiin vankilan lääkintöhenkilökunnan toimesta piikittää lääkepistoksilla, jos en suostu ottamaan pillerinä jotakin mielialalääkettä, joka minut pakotettiin nielemään. Minulle puhuttiin seroquelista, ketiapiinista. Kun sanoin, etten haluaisi tuommoisia lääkkeitä ottaa, koska olen rauhallinen ja asiallinen enkä koe tarvitse... Loppu tekstistä puuttuu,

http://www.verkkomedia.org/news.asp?...e=home_oneline
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rate my 4X4??? HEKULIINI Chit-Chat 5 08.11.2005 15:59
Rate my ride Lars Motoring 0 04.01.2002 09:31

Sivu luotu: 01:36 (GMT +2).