Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.08.2011, 13:52
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Jos paikkakunnalla on suljettu rallin harjoittelupaikka niin olet loistavassa asemassa moneen muuhun nähden Mutta korostan että yleinen tie ei ole mikään rallin harjoittelupaikka edes liikennesääntöjen puitteissa Useinmiten siinä unohtuu ne säännöt ja yleensä siinä ennemmin tai myöhemmin käy huonosti jollekin sivulliselle
Ihan asiallinen huomautus. Kiitos vaan. Minä olen kuitenkin jo niin vanha/pöljä, että tarviin rutiinia ihan jo vaihteiden, vilkkujen jne. käyttöön. Eilen sorvasin yhden auton laatikkoa oikein huolella. Olin vaihtamassa kutoselle viisivaihteisessa autossa. No pakkihan ei mee ihan kiltisti päälle 90 km/h vauhdissa... En ollut ajanut pariin kuukauteen tolla D-Maxilla. Tuollaisiin kämmeihin vois auttaa jos ajais ralliautolla muutenkin kuin kisoissa kerran vuoteen. Toisaalta talvella ei tunnu kovin vaaralliselta ajella sivuluisuja peltoaukean mutkissa tai risteyksissä. Niissä on näkyvyyttä ja vauhdit alle 50 km/h. No ralliautoksi tunnistettavalla melukoneelle ei tietty viitti mitään pahennusta herättää kun joku äkkiä hermostuu. Kai se pitää siviiliautolla tehdä noikin leikit.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
VAG-konsernin kakkaläjä "käyttöautona"...onko muita ? Palde Chit-Chat 59 13.07.2010 07:27
Land cruiser J90 käyttöautona Triton Tekniikka & Jutustelu 1 21.03.2010 13:17
ralliauto Tekniikka & Jutustelu 4 06.03.2005 02:01
BJ käyttöautona? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 7 30.01.2005 23:07
Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona Juksi Tekniikka & Jutustelu 2 24.01.2005 22:58

Sivu luotu: 23:33 (GMT +2).