![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#101
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#102
|
|||
|
|||
![]()
No hitto vieköön! Cuppi-tilannehan näyttää siltä, että kokonaistilanne ratkeaa vasta HIMALAJAssa. Luokasta riippumatta.
|
#103
|
||||
|
||||
![]()
kyllä pekka tunnusti että ,vyö ei ollut kiinni ja pääs nopeemmin pois autosta.
|
#104
|
||||
|
||||
![]()
Harbor Cruisers Leasing Team kotiutunut!
Nopea yhteenveto: Kilpailuaika oli 19+1h, josta käytettiin 18h40min. Käytetystä ajasta 7h tehtiin remonttia. Kilvanajoon jäi siis 11h40min, jona aikana laturi toimi yhteensä 3,5h ajan. Tunnin päästä lähdöstä kahden rastin jälkeen ensimmäinen latausrele kärähti. Varaosaliikkeestä uusi osa joka kesti muutaman ojan eteenpäin eli puolentoista tunnin päästä rikki. Tässä välissä ajeltiin kisakeskukseen korjaukseen, kolme tuntia myöhemmin oli taas uusi rele paikoillaan, tosin molemmat laturit todettiin hengettömiksi. Tämä rele ei kestänyt edes seuraavalle rastialueelle saakka. Päätettiin jatkaa matkaa ja kyllähän dieselillä ajeli komeasti 4h sähköä säästellen. Kunnes virta sitten loppui ja tässä kohdassa tapahtui toinen vuorokauden kahdesta vahinkosammutuksesta. Pete lähti toinen akku kainalossa huoltoautoon ja tietenkin reilun vartin päästä kanssakilpailijat sattuivat paikalle ja tarjosivat apuvirtaa ja vinssiä. Kiitokset heille, vaikka en tiimin nimeä muistakaan. Huolto ahkeroi laturipinon kanssa ja saivat yhdisteltyä yhden toimivan laturin, johon ei kyllä löytynyt aivan sopivaa hihnaa. 1,5h päästä oli hihna jo niin surkean näköinen että otettiin se pois ja ajettiin viimeinen tunti taas ilman laturia. Etukardaanikin meinasi karata yön pimeydessä, oli vinkeän näköistä kun akselin puoleinen pää kardaanista pyörii viimeisen jäljellä olevan pultin ympäri.. Hauskaa ja kivaa ja mukavaa oli, yllättäen saatiin jopa standard-luokan kolmospystit kotiin. Erityiset ja suuret kiitokset H&K:lle, joka rohkeasti tarjosi silmäteränsä meidän leasing-käyttöön. Koitetaan palauttaa parempana kuin haettiin! Tosin nähdäksemme radasta aiheutuneet vahingot ovat lähinnä ratamestarin itsensä aiheuttamia, varsinkin sahattu kuusenoksa oli todennäköisesti tehty juuri toijotan takasivulasin korkeudelle? Paljolti kiitosta ansaitsee myös huoltomme jyky, kesis, veejii ja Jussi. Äkkilähdön vuoksi en ehtinyt (viitsinyt) kysyä huoltomiehiltä kiinnostusta lähteä mukaan, kaikki kuitenkin saapuivat paikalle. Jykyä lukuunottamatta tosin luulivat tulleensa vain katselemaan kilpailua ilman että sormia tarvitsi likastaa. Kahden aikaan yöllä asensivat porukalla laturia miehistön torkkuessa, joten jossain vaiheessa mieli oli muuttunut ![]() Ja ihan hyvä että Petekin saa edes joskus KILPAILULUOKISTA palkintoja hyllyyn koristeeksi.. Kankulle niitä ei olekaan hetkeen ojenneltu? ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#105
|
||||
|
||||
![]()
Suuret kiitokset sille autokunnalle joka poimi kadonneen saappaan ajoalueelta 6, ja toimitti sen kisakeskukseen.
__________________
M.O.C |
#106
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset kaikille kilpailua puuhanneille, sekä osallistuneille kilpakumppaneille! Oli vallan hyvä kisa, vaikka Kitkametin LJ hyytyikin ihan kesken kaiken..
Jos se saapas oli samainen missä oli suolakeksejä sisällä, niin taisi olla Kitkametin huolto joka sen palautti... Ei ilmeisesti syönyt niitä keksejä silti ![]() -kyseisen LJ yksi matkalaisista.. |
#107
|
||||
|
||||
![]()
Jeps,
Eli kiitokset mielyttävästä viikonlopusta kaikille Turan kanssa tavalla tai toisella puuhanneille. Erityismainintaa saa: - sauna - naapuritiimin huolto, joka tyrkytti sumppia mikä milloinkin kun sattui saapumaan paikalle - sade, joka ymmärsi pysyä loitolla - palokunnan täyttävä puuro - oon varmaan unohtanut jotain, voi olla tahallaankin ![]() Profiilissa löytyy joitakin kuvetuksia viikonlopusta, tilanteista joka herätti huomion just silloin jostain syystä mutta... ![]()
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ Viimeksi muokannut Pafo : 29.08.2011 07:28 Perustelu: Oikoluku... |
#108
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=
Jos se saapas oli samainen missä oli suolakeksejä sisällä, niin taisi olla Kitkametin huolto joka sen palautti... Ei ilmeisesti syönyt niitä keksejä silti ![]() Kyllä kyseessä on samainen saapas. Keksit olivat myös tallessa, ois ne saanut syödäkin jos ois haluna.
__________________
M.O.C |
#109
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset suuret!! Mukavasta,tapahtumarikkaasta ja hyvin järjestetystä kisasta järjestäjille,maanomistajille,omalle teemille ja kanssa kilpailijoille.
__________________
Toyota BJ 40 Volvo C303 "mervo* Se puu joka ei "mervon" edessä taivu se katkeaa...... Mikkelin Offroad Club MOC |
#110
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset Team Timsec Racing1 osalta kaikille osapuolille!
Omalle tiimille suuri kiitos ja hauskaa oli. Jeeppi pelasi suht hyvin, vaihdelaatikosta hävisi pakki ja oli pakko tulla maaliin. Tulos yllätti positiivisesti neljäs sija modissa 17h ajolla josta meni remonttiin aikaa myös. ![]() ![]() Mikalle "petroman" kiitos, piti meidät ajan hermoilla kisan ajan infoamalla mitä missäkin tapahtunut. ![]() Jeep Keltainen Askolan Off Road Ry www.askoff.fi |
#111
|
||||
|
||||
![]()
Edustavan kuvan olet saanut otettua.
![]() Kiitokset Team Offipalsta.COMilta kisan järjestäjille. Järjestelyt toimivat moitteetta ja ajettavissa riitti haastetta. Simpalle kiitos vinssipisteenä toimimisesta siinä yleisörastilla. Kiitokset myös koko tiimille: Pikku-Pepelle, Landylle, Kuningaskulkurille ja Tanjalle. Tavoitteena oli pitää Ypyrin ylittäjät takana sijoituksessa mutta suunnitelma alkoi tökkimään heti ensimmäiselllä pätkällä ja lopulta tehtiin remonttia useampaan paikkaan kun ikinä aikaisemmin kisoissa: Takavinssin moottorin siirtäminen etuvinssiin, varanvinssi asentaminen taakse ja solenoidiboxin uudelleenjohdotus, taka-akselin nelilinkin kiinnikkeiden hitsaaminen, takakardaanin niputtaminen pari kertaa, raidetangon oikaisu, jarruputkien uudelleenmuotoilu, ohjaustehostimen öljyjen lisääminen, etuperän öljyjen vaihtaminen, sähköflektin anturin ohittaminen, jarruletkun kiinnittäminen takasatulaan ja jarrunesteiden lisääminen. Lisäksi kameran tarkennus lopetti toiminnan ja suunnistuskonekin pimeni. Niin ja lisäksi itse sain mutaköntin silmään niin että kisan jälkeen oli lääkäriin lähtö lähellä. Taitaa tulla jännä finaali Himalajaan. |
#112
|
||||
|
||||
![]()
Team Rottanaama kiittää kaikkia tapahtuman järjestämiseen osallistuneita henkilöitä sekä kanssa kilpailijoita.
|
#113
|
||||
|
||||
![]() Kiitokset HaMaasin porukoiltakin!
Eli kiitokset kaikille kisatalkoisiin osallistuneille!
Mein kisahan ei kauaa kestäny kun konstit loppui öljynpaineiden löytämiseksi! Siellä Esan spesiaali rasteilla saaristossa temuttiin pari tuntia huonolla menestyksellä! Tais hävitä WV:stä laakerit tai öljypumppu meni sohloks! Tässä malliks yks rastikuvat ja rohviilissa syksyn bikini muotia lisää! Tälläkin rastilla käytiin varmuuden vuoks kahteen kertaan kun kamera kyykkäs ja jouduin alustamaan kortin! Itsehän en voinut osallistua noihin uimis hommiin kun oli kamera taskussa ![]() ![]() |
#114
|
||||
|
||||
![]()
Team NORT 2 puolestaan kiittää myöskin osallistuneita autokuntia ja järjestäjiä.
Tämä oli ensimmäinen suunnistus kisa meille mutta ei todellakaan viimeinen. Muutama asia vain ihmetytti kisan aikana/ ennen kisaa - Ozi. Miten ne kartat tähän saa ja sitten kisapaikalla miten ne reittipisteet sinne saa. Erityiskiitokset Mylpylle - Hiluxin murros. Kui se ny tollai ![]() -1 pätkällä noin 3 yöllä kun uni alkoi painamaan niin joku ukko tuli custom prätkällä vastaan keskellä korpea ![]() |
#115
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() 2. kohta = toyota 3. kohta = tais olla ihan mopo, eikä prätkä ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#116
|
||||
|
||||
![]()
Kisa oli ihan ammattitairolla tehty kiitos siitä Mylpylle ja Esalle.
alueet oli helppoja - haastavia kaikkea siltä väliltä. Todettiin että autolla jossa ei ole etulukkoa on mukavempi ajella kuin sellaisella jossa lukko eressä on kokoajan päällä oli mielenkiintoista kääntyillä savirännissä pelkillä vinsseillä ku etupää eli omaa elämää. Jänskätti mennä tuloksia katsomaan kun Simpan kans juteltiin saunareissulla kierrellyistä alueista. Kiitokset tiimille Tomba, J-T, Sutsuki410 ja huollolle myös ruokahuollolle ![]() Ps. Ja Ristiinassa kisataan CUPin voittajista aika monessa luokassa ![]() |
#117
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#118
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja kiitokset järjestäjille hyvästä kisasta, kaikki toimi hyvin ja ajoalueet hyvän välimatkan päässä.ruoka oli hyvää ja riittävästi .ja kiitokset myös koko tiimille, hyvin jaksoitte ja jounille kiitokset hyvistä neuvoista kisan aikana. niin muuten yksi asia ihmetyttää että miksi rastilaput pitää sitoa narulla numeroiden jälkeen eikä edestä ,eiköhän se olis helpompi tarkastaa kuviakin kun numerot olis oikeinpäin eikä tämä ollut ainoa kisa missä näin oli käynyt. |
#119
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä toi kuva hyväksyttiin kun Jussin ja Mylpyn kanssa ne porukalla tarkastettiin ![]() ![]() |
#120
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Cupin alusta saakka on ollut voimassa tulkintasääntö että jos auto on niin syvällä vedessä ettei reskisteritunnusta tai kilpailunumeroa näy niin rastikuva hyväksytään mikäli pystytään kohtuullisella varmuudella auto tunnistamaan ko. teamin autoksi. T: Ko. kuvan hyväksynyt ratamestari Viimeksi muokannut H&K : 30.08.2011 11:47 |
#121
|
||||
|
||||
![]()
Meiltä Hylättiin 1100pistettä huonojen kuvien takia että tuli meillekin selväksi miksi tässä lajissa kato käy ja valitetaan ettei ole osallistujia.
mutta viron puolella ei tarvitse olla kuvattavan henkilön hiukset kammattu eli jatkossa sinne jos ei lajia vaihdeta uusia sääntöjä: 1:muistakaa että kuvan pitää olla valtuutetun valokuvaajan ottama koska haluamme käyttää kuvia markkinoinnissa ja niille on vähän muutakin käyttöä .... ps vaatteet pois ja vesirasteille. 2:kuvassa olevan henkilön hiukset tulee olla eteen tai toiselle sivulle kammattu ei kummiskaan niin että yli 50%hiuksista on samaan suuntaan nahkalakin käytöstä +5pistettä/rastikuva 3:kosketus lippuun tulee olla niin eroottinen kosketus niin että kuvia katsovasta tuomarista tuntuu hyvältä 4: hylkyjä voidaan antaa kaikista kuvista joissa ei näy paljasta pintaa 5:Ladyboyn(nainen joka onkin mies) käyttö on suosittua jos haluat hyviä pisteistä käytä ladyboyta niistä tykätään tuomaristossa 6:vartolan rasvaus on suotavaa koska öljytty iho poistaa heijastuksia +10pistettä joka kuvasta 7:kaiken laisten apuvälineiden näkyminen rastikuvissa on suotavaa siitä selviää hyvin tuomaristolle miten se auto on saatu sinne tunkattua 8:jos auton tunniste rekisterikilpi esim:gay-69 ei näy voi kuvattava henkilö piirtää paljaaseen ihoon rekisteri tunnuksen selvästi tussilla tätä tekniikkaa suositellaan. henkilön tulee kilpailun päätyttyä tulla käymässä tuomariston (taka)tiloissa esittämässä tunnisteet . kivoja ja hupsuja hetkiä kaikille osallistujille terveisin gayparatiisituraoffin tuomarit. |
#122
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Vain maine kulkee edellä... |
#123
|
|||
|
|||
![]()
Mielenkiinnolla odotan noita hylättyjä kuvia kans, vähän ihmetyttää jos yhtä autokuntaa on sorsittu noin.
|
#124
|
||||
|
||||
![]()
Ensimmäistäkään rastikuvaa en ole nähnyt enkä niitä myöskään ole ollut tarkastamassa mutta kiinnitin huomion metsässä klo 11.30 - 06.00 välisenä aikana kilpailijoiden touhuja seuraillessa että todella moni kuljettaja piti jöötä kuvaajalle jotta tarkistaa kuvan ennenkuin auto liikkuu pois rastilta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#125
|
||||
|
||||
![]()
Selittelijät löytävät aina tekosyitä, vikahan on aina muissa. Ei mitään uutta tässäkään lajissa.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PRO-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 0 | 21.06.2011 10:22 |
Korvenvuori 28.5.2011 | BJ700 | Tapahtumat | 7 | 26.05.2011 19:01 |
4x4 maailma 1/2011 | myllis | Tekniikka & Jutustelu | 111 | 11.04.2011 20:00 |
Pro-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 1 | 05.04.2011 17:44 |
TuRaOffi | Tapahtumat | 267 | 27.07.2010 22:12 |