Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.03.2004, 14:43
Vesa Vesa ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 12.03.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Itse seurasin markkinoita vuosia ja viimeiset 3 vuotta tarkemmin ja tein jopa muutamia tarjouksia ja montaa kävin katsomassa ennenkuin nykyisen ostin vuosi sitten. Olen ehdottomasti samaa mieltä että missään nimessä aikataulu ei saisi pakottaa ostamaan eli autokuume sivuun ja vasta sitten osto, kun auto täyttää omat kriteerit - itselläkin oli muutama miina lähellä mutta onneksi maltoin mieleni. Itse sain kuumetta alas ajattelemalla että suomessa on 800 vetteä joista kymmenen vuoden oletussyklilläkin 80 tulee myyntiin joka vuosi joista C3sia vois sitten olla reilut 30 joista hyviä isolohkoja 3-5...
Sama kokemus mullakin että laatuyksilöt on vakaampia hinnaltaan vuoden ympäri.
Kyllä kannattaa laittaa ostoilmoitus Finnvetten ilmoitustaululle ja Clubin nettisivuille ja jonnekin keltaisiin pörsseihin.
Ja kokemusta on Veteissäkin että yllättäviä juttuja paljastuu, kun soitat edellisille omistajille ennen ostopäätöstä joita myyjä ei "muistanyt" kertoa. Kyllä sä hyvän laitteen saatat kesään mennessä löytää suomesta noin 25keur tai vähän yli hintaan ja silloin pääset useimmiten tsekkaamaan historian vs. ulkomailta tuotu.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hankkimassa GC:tä, auttakee! Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 1 23.11.2006 20:00
Rankkua hankkimassa? janiojan Tekniikka & Jutustelu 32 26.10.2006 10:08
vetteä hankkimassa. aatu78 Yleiset 0 25.06.2005 06:48
O: Maasturia hankkimassa.... HJ? O/M/V Muut 0 04.01.2005 11:03
Koppimopoo hankkimassa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 28 19.03.2004 15:06

Sivu luotu: 21:06 (GMT +2).