![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Runkonumeron saa siirtää toiseen runkoon, jolloin muutosprosenteiksi tulee 2-3 ovisessa 12%.
Jos vaihdat paku-bj:n rungon päälle kaikki osat henkilö-bj:stä, tulee vaihdettujen osien määräksi 88% eli ei onnistu. Jos taas vaihdat siihen henkilö-bj:n runkoon runkonumeron siitä paku-bj:n rungosta, ja siihen kiinni kaikki henkilö-bj:n osat, tulee vaihdettujen osien määräksi 100% eli ei onnistu. Jos sulla olis yli 50% paku-bj:n osista ja loput henkilö-bj:stä, se onnistuisi laillisesti kanta-auto tarkistuksella, mutta ei ilmeisesti ole. Laittomasti voi vaihtaa vain sen runkonumeron ja kirkkain silmin selvittää että oot vaihtanu pelkän rungon, voi ehkä onnistua. Mutta jos jää kiinni niin huonosti käy. En suosittele. Range -74 - #4x4@ircnet |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin runkonumeron sijainti? | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:14 |
trooperin runkonumeron sijainti | ialas | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.08.2006 20:18 |
JEEPIN RUNKONUMERON salaisuus | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.07.2006 16:01 |
Runkonumeron retusointia (ykkös sarjan lantikasta) | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 31.05.2006 22:15 |
HJ60 runkonumeron sijainti?? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.02.2006 21:20 |