![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Do dii kotona ollaan.
Hyvät oli kisat ja järjestelyt tuntui sujuvan oikein mukavasti. Liikoja taukoja ei oikeastaan ollut lainkaan, kuin ihan pikkuriikkiset(pakolliset) ratamerkkien takaisin laitot sun muut semmoiset. Mutta sen verran täytyy vielä sanoa, olen tähän ikään mennessä kiertänny melko monessa autokilpailussa ja vain, Siis vain kahdesti jäänny ilman makkaraa. Toinen oli tänään ja toinen oli suunnilleen vuosi sitte, samaisessa montussa. Jää melkoinen penni järjestäjiltä saamatta jos makkarat(2€) loppuu jo ennen kisan puoltaväliä, eikö? En oikein ymmärrä, eikö ketään olisi voinnu edes lähettää ostamaan sitä lisää?? Mutta juu, kuten huomaatte, hyvin siellä asiat muuten ovat, jos ainut valittamisen aihe löytyy makkaran loppumisesta ![]() (vaikka kyllä se ihmetyttää, onhan kisat vielä huomennakin, eikö siellä myydä makkaraa ollenkaan?? )
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hämeen syys-safari Pälkäneellä 3.9.2011 | Punanenä | Tapahtumat | 53 | 05.09.2011 19:59 |
| Formula offroad kisa 7-8.8.2010 | Saija | Tapahtumat | 77 | 01.09.2010 14:56 |
| OffRoad meet 20.3.2010 Pälkäneellä | Junde | Tapahtumat | 72 | 21.03.2010 13:55 |
| Vuokatti Offroad 2009, KISA PERUTTU! | Eskimo | Tapahtumat | 84 | 30.06.2009 20:54 |
| V75 SM-kisa ja "offroad" aiheinen T-Paita | samisami2 | Chit-Chat | 6 | 24.04.2007 20:48 |