Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.08.2011, 05:58
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Miun viime joulukuun lopussa ostettu Nokia C5-00 oli ollu huollossa viime viikon perjantaihin mennessä, jolloin sen taas vein huoltoon, yhteensä yli kaksi kuukautta neljänä eri kertana. Edellisestä huollosta, jolloin vaihtoivat kaiken muun uuteen paitsi takakuoren, olikin kulunut jo kolme viikkoa.
Joo, taitaa olla mulla nyt se viimeinen Nokialainen "puhelin" tämä.

Mutta mikä tilalle?

Vastaa lainaten
Vanha 19.08.2011, 12:33
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari Näytä viesti
Joo, taitaa olla mulla nyt se viimeinen Nokialainen "puhelin" tämä.

Mutta mikä tilalle?
Eikait ole muita vaihtoehtoja, kuin Samsungin galaxy II
N93i sai mun puolesta olla se viimenen toimiva nokialaine.
N8 kyllä kävi mielessä, mutta perunaksi osoittautumisen pelko jätti n8:n Giganttiin.
Vanha 19.08.2011, 12:42
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Perusasetus

Mulla kans alkoi HTC:n(Joskin Desire Z) kuuloke särisemään niin ettei tahtonut saada vastapuolen puheesta mitään selvää. Netistä katselin, että näyttäs olevan ihan tyyppivika.

2-3vko ennustivat kestoksi joten saa nyt nähdä. Nuubiaa en silti enää osta jos/kun tuo varaluuri joskus antautuu.
Vastaa lainaten
Vanha 19.08.2011, 14:04
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Perusasetus

On teillä kummiä nokialaisia ollut....Itellä ollut pelkästään noita onkioita ja kertaakaan en ole sen takia huoltoon vienyt että olisi hajonnut.
Itse olen kyllä uittanut ja puhallellut kaiuttimia rikki paineilmalla mutta kaikki on korjattu joko vakuutuksesta tai takuuseen.
Jotenkin tuntuu että aika iso osa noista vioista on ainakin jotenkin hanskapainotteisia ja tulee osumaa sun muuta luuriin tai sitten mulla on vaan helvetin hyvä säkä ollut.

2110 eteenpäin on ollut nokiaa jos jonkunlaista tosin melkein aina ns.lippulaivamalli jos niitä siksi voi sanoa. Tällä hetkellä käytössä n900 jossa ei ole ollut vikaa tai ainakaan sellaista mitä olisin huomannut ja kaksi vuotta takana elikka kohta on aika vaihtaa luuria kun takuu loppuu. Edellinen oli e90 ja se toimii edelleen varaluurina ja herätyskelloja ja akku kestää siinä käytössä lähes puolitoista viikkoa.

Vanhat luurit on sitten annettu isäukolle käyttöön ja äiteellä Ja kaikki toimii. ei tarvetta vaihtaa luurimerkkiä niinkauan kun niitä saa.

N900 vaihdettiin sisuskaluiltaan kun pudotin sen järveen niin ei tykännyt Ja E90 vaihdettiin kaiuttimet kun puhaltelin niitä paineilmalla kun oli vähän hiontapölyä.

Aina saanut luurin takaisin viikon sisällä.
Vanha 20.08.2011, 09:25
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
Tällä hetkellä käytössä n900
Mulla oli tuollainen 3-4kk käytössä. Melko paska esitys. Hemmetin hidas, kosketusnäyttö ihan perseestä, näyttö muutoinkin todella huono esitys (piti katsoa ihan suoraan tai ei muuten nähnyt mitään koko näytöstä), kaatuili vähän väliä, hukkaili kenttiä sun muuta mukavaa. MMS viestejäkään ei ottanut vakiona vastaan. Melko vapaastihan sitä saa muokkailla jos intoa riittää, mutta kun nuo perusasiat on jo noin perseestä. Onneksi ei tarvi kärsiä siitä luurista enää.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sisujen laatu Korpikumpu Chit-Chat 9 12.05.2011 15:48
motonet laatu on ? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 28 11.09.2010 08:15
Starkin laatu Holle Chit-Chat 11 20.01.2007 20:01
Foorumin laatu Tumi Chit-Chat 93 07.02.2006 12:53
Laatu vinssi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 1 27.12.2003 17:13

Sivu luotu: 14:39 (GMT +2).