![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
En osaa päättää onko kuvissa keskimmäinen "Military"... eikun "Trail"-versio hienompi kuin perusversio...:
![]() Mustat vanteet tekee "häijyn" näköiseksi... huomatkaa ensimmäisen kuvan karjapuskuri...! Saa olla pientä karjaa... ![]() Kuinkahan paljon tämä ihastus perustuu siihen, että tuo nokka näyttää ihan melkein miniatyyri-Land Cruiserilta... -- Antti R. 1978 HJ-45LP |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hankkimassa GC:tä, auttakee! | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 20:00 |
| Rankkua hankkimassa? | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 26.10.2006 10:08 |
| vetteä hankkimassa. | aatu78 | Yleiset | 0 | 25.06.2005 06:48 |
| O: Maasturia hankkimassa.... HJ? | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2005 11:03 | |
| Hankkimassa C3:sta | svahnm | Vuosimallit 1968-1982 | 10 | 09.03.2004 16:12 |