![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Keuliiko jopo???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WROOOUummm wrooouumm.. prööt put put put put
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 19.08.2011 12:01 |
|
||||
|
||||
![]()
aika pelottavan helposti, onneks tuo takaRaivo on tottunu ottamaan osumaa...
|
||||
|
||||
![]()
mä keuli, kohta selälleni ... Ou jees wroooum feel good...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ootko ammattimies vai onks nyt jo rapula
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Saattaa olla pää kipeenä, noista viesteistä päätellen...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noh, L-200 on taas räplänny mun tiatsikkaa...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Päässä viiraa, tiri tiri tom.
Tässä kuvassa pölhö saunoo!
Tässä kuvassa pölhö nukkuu! Ja tässä kuvassa pölhö tappaa pieniä vihreitä miehiä... ![]() ![]() ![]() Tommosex sitä tulee, kunnei syö vihanneksia! ![]() Kiitos vaan L-200:lle naurettavista hetkistä ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 19.08.2011 08:31 |
|
||||
|
||||
![]()
Tuntuu tolla L-200:lla olevan aikas kova kanuuna...
![]() ![]() ![]() On meinaan ihan kuolemankielissä ![]() ![]() edit: Suupaskaa se on levittäny kartanonmaille koko päivän... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 19.08.2011 12:00 |
|
||||
|
||||
![]()
pikkasen tarvii sitä vielä reenata, ei oo ihan paatuneen ammattiautoilijan oireita tuollaset xentelut...
kyllä se siitä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei keuli vielä, on vain 10 tölkkiä A olutta ja varttipullo jallua ikäänkuin starttipilottina koneessa. Tuohon kun laitetaan tiukalla otteella joku 14 tölkkiä lisää niin päästään tilaan, jossa keulii jopa sieviläinen kävelykenkä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Jopo vm60? | misku | O/M/V Muut | 0 | 16.09.2007 20:19 |