Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.08.2011, 09:33
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli_Antero Näytä viesti
dieseliä oon katsomassa. Jossain ilmoituksessa aina maininta että on tässä on se kestävämpi laatikko. Missähän malleissa se tämmöinen on? Onko se jossain ollut kuulema joku lancerin laatikko tai vast.
pikkulaatikko on ns. galantin laatikko ja isompi on cantterin.ne tunnistaa vaihdekepistä ja isompi oli ic malleissa,tosin niitä on myös jo sotkettu keskenään ja se isompi on myös heikko synkroiltaan,eka oire on ku vaihtaa ylhäältä 2.pikkulaatikossa on pitkä ja ohut keppi kun taas isossa lyhyt ja paksu.lisäksi pikkulaatikossa peltinen ns. öljypohja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2011, 17:06
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

ei ole kyllä hyviä kokemuksia tuntuu noista uusista 3.2:sistakin kannet poikivan ja jakoketjut poikkee
tutulla on 2.8 kun se osti sen oli 160 tuhatta mittarissa nyt 280 ja 3 kansiremonttia on tekemässä! jälkikäynti siihen asenettiin heti kun se sille tuli ja yleensä se kuuluu olevan käynnissä ennen ajoonlähtöö mutta siis eikyllä missään muis autossa noin heikkoja kansia ole ei kaikki voi siitä kuskistakaan johtua onse kumma jos ei edes normaali käyttöö kestä että aina pitää jotain poppakonsteja tehdä monella muulla autolla pystyy ajaa ihan normaalisti.
muuten ovat kyllä hyviä ajaa tiella ja manuaalina aika pieni kulutus
en oikein ymmärrä miten noinki iso pulju ku mitsu voi päästää tollasta paskaa markkinoille vuodesta vuoteen ja joku vielä ostaa sellasen

Viimeksi muokannut tdi : 18.08.2011 17:08
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.08.2011, 18:15
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Kansiviat, mutta lääke on jälkikäyttö ja järjen käyttö... Ruosteet yleensä melkeen kaikissa japsesisa, kun ei suojausta oo tehty tehtaalla, eikä myöskään kotomaassa (ellei oo sit jälkikäteen säännöllisesti tehty).
Vaihteistoviat kaa sit käyttöjästäkin kii, ja mikäli vähillä öljyillä ajaa ja pienillä kierroksilla, niin alkaa hajoamista tapahtuun... Itse täyttänyt laatikon "ylitte".

Ja sit tohon 2.8:n kanteen se, että mikäli orkkiskansi on kyseessä, niin sehän on susi jo tehtaanjäliltä... EI pysty höyläseen kansitasoa suoraksi, joten suosittelisin tarvikekannen laittamista ekassa kannetiiviste vaihdossa.

Ja mitä taas ostamiseen tulee, niin hinta ja saatavuus on se mikä niit pistää ostaan... Kilpailevat kalliimpia, ja oli sit kyseessä käytetty, tai tuore...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.08.2011, 19:37
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Turhat kansijumpat vähenee orkkis kannentiivisteellä.
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.08.2011, 19:46
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 797
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Vaihteistoviat kaa sit käyttöjästäkin kii, ja mikäli vähillä öljyillä ajaa ja pienillä kierroksilla, niin alkaa hajoamista tapahtuun... Itse täyttänyt laatikon "ylitte".
Olen jostain kuullut että varsinkin nuo pikkulaatikot kestää paremmin kun saa litran laitettua ylimääräistä öljyä lootikkoon..
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan-

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.08.2011, 10:43
vilhe:n Avatar
vilhe vilhe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.09
Sijainti: Tornio
Viestit: 64
Perusasetus

Jos on laittamassa yli 20 vuotta palvelleen maasturin niin väitänpä että ihan sama minkä merkkisen laitat niin et voi olla varma mikä paikka antaa periksi.
Pajeron hyviä puolia että ovat kaiketi nelivedoista halvimmasta päästä ja hajottamoilta löytyy kyllä varaosia. Jos löytäs vielä hyvinpidetyn yksilön niin varmasti luottopeli oikein käytettynä.
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.08.2011, 11:49
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Pajero on paska ja 2,5tdic moottori heikko, miggi laulaa ja lastu lentää ku mätöjä paikkoo. Sillä ei pääse mihinkään ja niin edelleen, mut muuten hauska peli ja halpa laittaa.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.08.2011, 16:49
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Omassani ei ainakaan ole ruostevikaa, tietty jos aikoo 1000-2000 käyttää niin mitään kummoista voikkaan saada.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
Ford 4x4 miehille Ex_inkkari Linkit 0 18.02.2007 18:50
LJ miehille mallia.. Pete Linkit 3 14.01.2007 18:35
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20
G-miehille ja muillekkin ZeiZei Linkit 1 03.08.2004 12:49


Sivu luotu: 06:24 (GMT +2).