Lainaus:
quote:
Olen harkinnut Domingon ostamista jo jonkin aikaa, voisitko kertoa sen hyvistä ja huonoista puolista? Edessä on ilmeisesti erillisjousitus kuitenkin?
|
Keulassa erillisjousitus, pakosarjat tuppaa olemaan halki, varaosien kanssa hieman nihkeää, mutta motonetistä löytyy yllättävän hyvin. Alkuperäinen kaasari aivan hanurista. Jos joku saa selville mitä ne kaikki letkut siellä tekee niin onpahan pro mies. Kone huone on yhtä letkukasaa. bussiversiossa ei tule talvella ainakaan kylmä. Se on kuin sauna

Kyljetuskapasiteettia bussiversiossa ainakin riittää. 8 duunikaveri oli parhaimmillaan kyydissä kun mentiin lounastaan ja hyvin jaksoi 1.2 koneella mennä. Maavaraa on yli 20cm, eniten subaruista. Kunhan kaasari systeemi pelittää niin tekniikassa ei pitäisi olla ongelmaa.
Niin ja jos ei aja neliveto päällä niin se on takavetoinen. Nappinelivedolla ja sen saa kytkee vauhdissa päälle. Ei tarvii kytkee mitään napalukkoja sun muita. Kesällä kulutus oli jotain 6 litran luokkaa maantiellä kun ajeli 80 mittarissa.
Parhaiten saa tietoa
http://www.subaruclubfinland.net/ ja foorumista kun vielä kyselet sellaisilta tyypeiltä kuin E(pe)12 ja Subaroid. Subaroid tietää ehkä hieman enemmän. Sillä kun on noita jo parikin kipaletta..
-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma --
Nerd-O