Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 04.03.2004, 16:54
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Olen harkinnut Domingon ostamista jo jonkin aikaa, voisitko kertoa sen hyvistä ja huonoista puolista? Edessä on ilmeisesti erillisjousitus kuitenkin?
Keulassa erillisjousitus, pakosarjat tuppaa olemaan halki, varaosien kanssa hieman nihkeää, mutta motonetistä löytyy yllättävän hyvin. Alkuperäinen kaasari aivan hanurista. Jos joku saa selville mitä ne kaikki letkut siellä tekee niin onpahan pro mies. Kone huone on yhtä letkukasaa. bussiversiossa ei tule talvella ainakaan kylmä. Se on kuin sauna Kyljetuskapasiteettia bussiversiossa ainakin riittää. 8 duunikaveri oli parhaimmillaan kyydissä kun mentiin lounastaan ja hyvin jaksoi 1.2 koneella mennä. Maavaraa on yli 20cm, eniten subaruista. Kunhan kaasari systeemi pelittää niin tekniikassa ei pitäisi olla ongelmaa.

Niin ja jos ei aja neliveto päällä niin se on takavetoinen. Nappinelivedolla ja sen saa kytkee vauhdissa päälle. Ei tarvii kytkee mitään napalukkoja sun muita. Kesällä kulutus oli jotain 6 litran luokkaa maantiellä kun ajeli 80 mittarissa.

Parhaiten saa tietoa http://www.subaruclubfinland.net/ ja foorumista kun vielä kyselet sellaisilta tyypeiltä kuin E(pe)12 ja Subaroid. Subaroid tietää ehkä hieman enemmän. Sillä kun on noita jo parikin kipaletta..

-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:36 (GMT +2).