![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Ilman reaalimaailman kokemuksia, voisin kuvitella että esim. Longfieldit olis aika hyvä ratkasu. Jos kromimoly-vetari katkee ennen kun lämpökäsitelty murrosnivel, niin ei pitäisi olla nivelen hajoaminen enää ongelmana. Eikä ole edes kallista. Katotaan nyt sitten vaikka tän kesän jälkeen kun jengi on noita asennellut ja käytellyt, että kestääkö ne. Mulla ainakin on positiiviset odotukset. Reilu kuukausi niin tilaus pitäis olla perillä Suomessa... <img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle>
/* Life Begins at 35" */ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O : Aihio hj60 lukkoakselien päälle | finvalp | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.03.2006 07:36 |
| Toyota LJ-70 2.4 td:n arvo | karjalai | Chit-Chat | 51 | 01.01.2006 16:04 |
| Corveten arvo | Yleiset | 99 | 09.12.2004 01:27 | |
| RJ:n arvo? | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2004 21:45 |
| Tasa-arvo | bono | Jokes | 0 | 05.09.2002 08:55 |