![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Moro,
en tiedä onko lähtökohtaisesti jotain eroa, mutta samaan paikkaan ne kiinni menee, kunhan siis puhutaan kuitenkin tuosta B-mallista (-98 etiäppäin). Olen ajanut 3.2 limited bensaversiota melko useasti ja siinä tuntuu alusta huomattavasti jäykemmältä kuin omassa 2.2TDI:ssä. Ja vaikka nyttemmin olen korottanut koria 2" ja jousitusta 3", niin silti auto tuntui korotuksen jälkeenkin huomattavasti jämäkämmältä korotussarjan mukana tulleiden jousien ja iskareiden ansiosta kuin vakioromuilla vakiokorkuisena. Eikä todellakaan vieläkään ole mikään "rataoffi", jolla ei voisi metsään ajaa... Ennen tuntui tosiaan sellaiselta jenkkilullalta, joka hiukan pompottelee routaheittojen jälkeenkin ja aina oli silti iskarit kunnossa katsastuksessa, odotusten vastaisesti ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Fronteran renkaat | Rontti kuski | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.01.2009 08:07 |
Opel Fronteran autom. napalukko | Aku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.04.2006 07:38 |
Fronteran napalukot? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.02.2006 07:41 | |
Opel Fronteran murheita. | Karleppa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.01.2006 10:53 |
Fronteran kopio kiinasta. | Jukka | Linkit | 6 | 30.10.2005 20:41 |