Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 03.03.2004, 21:12
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Oikein köyhä konsti kitkalukolla on vetää käsijarrua kevyesti samalla kun sudittaa sitä huonommin pitävää kumia, ja jos hyvin käy, tasauspyörästön ratas painaa kovemmin kitkalevypakkaa kasaan -> jotain voimaa alkaa ehkä välittyä pitävään renkaaseen. Tämä vain jos käsijarru ei ole kardaanityyppiä.

Nimim. Hilux 2WD LSD





Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: LJ:n kitkalukko Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.05.2007 11:59
O: RJ/LJ 70: sen kitkalukko Artzi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2007 22:21
L-200 kitkalukko Tekniikka & Jutustelu 6 03.02.2007 20:10
LJ:ssä kitkalukko? Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 5 14.01.2007 18:04
Kitkalukko?? Tekniikka & Jutustelu 17 03.03.2006 16:32


Sivu luotu: 10:54 (GMT +2).