![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ottaaks tollanen suurteholinko vähemmä voimaa ? sillä pääsis työntää taaksepäinki ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyl kolmetonninen linkoo käyttää näppärästi. Kantsii vaan tosiaan laittaa hiukkasen etupainoja.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#3
|
|||
|
|||
![]()
No, jos verrataan normilingon 60 cm ja suurteholingon 1,5 m potkureita niin...
![]() Tosin, niissä on useimmiten alennusvaihde välissä mut ei taida olla kuitenkaan kovin toimiva yhtälö. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onkos kolmetonnisessa samanmoinen hydraulinen ulosoton pyöritys kuin nelitonnisessa?
Jos on sama,niin ehdottomasti sitten vapaakytkin nivelakseliin.Ei kärsi ymmärtääkseni pyörittää yhtään "takaisinpäin" lingon voimalla.Palaa kuulema jotkut kitkalevy, jotka yrittää jarruttaa pyörimisliikkeen kun ulosotto kytketään pois päältä.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Suurteho ottaa murto-osan voimaa verrattuna suoravetoiseen. Mutta ei taida nousta kolmetonnisen perässä...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runnerin nokalle linko | rakennuspastori | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.02.2011 20:33 |
Aura vs. Linko | Rekisteröimätön | Linkit | 0 | 02.12.2010 13:39 |
Ostetaan linko + perälevy 565 valmetin perään, pohjois-karjala | Andde | O/M/V Muut | 6 | 05.11.2010 22:02 |
Myyty Ford 3000 -72 | post-peku | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 10.02.2010 11:32 |
M: LJ-70, td, 1+1, -87, 3000€ | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 25.07.2007 21:14 |