![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
> rekan hinausta Tää oli hyvä idea! Siis ei välttämättä just rekka vaan jotain isoa ja painavaa. > kuinka nopeasti kuski ylitti jalkaisin vinksin vonksin ajetut kisapelit Harkinnan arvoista yhtenä ei-ajettavana erikoiskokeena, tulispahan kuskienkin suorityskykyjen erot esiin. TTC (jenkkilän ja aussien) on tähän suunnitelmaan verrattuna kyllä ultimate rankkoja, ei taida löytyä - tarpeeksi noin rakenneltuja autoja - aikaa ja rahaa tehdä tuollasia ratoja Tän Raajärven kisan idea on enemmän ajamista, vinssaamista on varmasti mutta kalustorikot enempi onnettomia saattumia (eikä tollasia TTC tarkasti suunniteltu ja valmisteltu "ansa" jossa pitää olla tosi hyvä tuuri että pääsee pätkän loppuun). > tuntuu tuo toimitsijoiden saaminen olevan suurin haaste kisaan kuin kisaan Ei oo ollut vielä iso ongelma, toki suunnitelma on aina ollut tyyliin "pärjätään kohtuullisen kokoisella porukalla". > ajamaton matka muutetaan minuuteiksi. (esim. 1m=1min, niin on helppo laskea.) > joka pätä mitataan ja mekitään vaikka 10 metrin välein Raajärvellä on tilaa ja reittejä, pätkät luultavasti luokkaa kilsan tai enemmän, kukaan jaksa merkata montaa kilsaa millään järkevällä tavalla; joten tarkka matkan mittaus edellyttäis järjestäjien GPS:llä paikkatietoa -> koordinaattien välitystä -> laskentaa jne. eli turhan monimutkaista. Tavoitteena on, että tuloslaskenta hoituu parilla kellolla (joiden ei tartte olla tarkasti synkassa), VHF/PMR radioilla, kynällä/paperilla ja taulukkolaskentaohjelmalla. Puhtaasti KISS, niin toimii taatusti ja kaikki osaa. > Pätkät rajataan lippusiimoin ja lippusiimaan osumisesta rangaistaan x minuutilla/rengas. Tällä > estetään liian suuret tilanne nopeudet ja vaarallisen leveät ajolinjat, kokonaan poistuminen radalta > (4 rengasta ylittää lippusiiman) on sama kuin keskeytys. Joka pätkällä vähintään kaksi tuomaria > jotka kumpikin ottaa myös aikaa ja mekitsee virheet ja ajan aikakorttiin. Kuulostaa trialilta, mutta joiltain osin ehkä sovellettavissa. Jos pätkät on pitkiä niin kukaan tuskin jaksaa siimottaa niitä umpeen. Raajärvellä uran merkintä vois olla "pysytään puulinjojen sisäpuolella" ja tulkinnan varaisissa kohdissa lippusiimaa (eikun sulkunauhaa). -Paavo |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Raajärvellä officrossia ja yösafari 3.9. | Paavo | Tapahtumat | 2 | 10.08.2011 22:17 |
OffiCrossia Raajärvellä 21.5.2011 | Paavo | Tapahtumat | 66 | 08.06.2011 21:03 |
Officrossikisa Raajärvellä 28.8.2010 | Paavo | Tapahtumat | 120 | 16.04.2011 12:20 |
lapland trophy suunnistuskilpailu raajärvellä | roottori | Tapahtumat | 2 | 12.02.2005 10:50 |
Syksyn viimeinen rynnistys Raajärvellä | Kupla | Tapahtumat | 3 | 13.11.2004 23:17 |