|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#101
|
||||
|
||||
minkä pituset pultit noi sit tarvii kun ei oo tullu vielä hommattua?
|
#102
|
|||
|
|||
nehän hiukan riippuu kumista miten levee vannenauha, ajattelin kokeilla aluksi 35 tai 30 pulttia.
Tänään ei hallilla muuta juuri tapahtunutkaan, ainoastaan syöttöpumppuun vaihdoin uuden nokkalevyn joka toivotavasti jotain vaikuttaa tuolla ajossa..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#103
|
|||
|
|||
Noniin, nyt sain yhden vanteen niputettuakin kun löytyi sopivat pultitkin. juuri napakan mittaiset nuo M8x30 pultit.
Hiukan nuo kehät iskee syttyjä että alkaa olla kohta kiire kasata autoa ajokuntoon. Muuta ei viitsinyt tehdäkkään kun niin paljon vettä sataa että tympäsee jo pajallakin olla ps.löytyykö keltään oziin sel´rialii vai pitääkö alkaa maksaa
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#104
|
|||
|
|||
onhan tätä jo odotettukin
kaarissa naillä pyärillä vielä hvin tilaa elää huomenna pitää aamusta kaverin autoon asentaa cruise ja jos illalla pääsis jo parlokkien kimppuun. ja tankkia virittelemään paikoilleen.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 23.07.2011 20:39 |
#105
|
|||
|
|||
tuli näplättyä yksi parlokki usealla niittimutterilla lokariin, loppuviikosta yrittää muutkin naplata paikoilleen niin pääsisi sitten leikkelemään hiukan siistimmiksi niitä. perkele kun oman duunin ohella painaa nuo peltotyöt päälle niin mene illat siellä. PS. näyttää nuo renkaat melkoisen pieneiltä näissä kaarissa nykyään
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 25.07.2011 18:38 |
#106
|
|||
|
|||
Tuli ahaa elämys ja muotoilin tuommoisen suppilon 2" putkesta. lähtö on 57mm ja loppu 75mm pituutta 50mm. sorvasin kartion ja prässillä pakotin putken päälle, todella nätisti meni muotoon kun hiukan laittoi leikkuuöljyä vielä väliin. tähän se sitten menee.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#107
|
|||
|
|||
Downpipe vielä meni hyvin, mutta saa nähdä miten menee hukkaportin putken kanssa. Hiukan joutui antamaan taas sitä legendaarista hienosäätö moskaa tulipellille että putki mahtui menemään kunnolla eikä heti ole kolisemassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#108
|
|||
|
|||
HYI MINÄ, viikkoon ei yhtään päivitystä. KOrjataan asia nyt.
EEnää ahtoputkia, akkua, akkkujen telinettä paikoilleen niin voisi kokeilla autoa jo käyntiin, tosin kaikki muut onkin vielä sitten irti, kuten valot ja sisusta yms. laseja myöten. mutta ei se mitään, onpahan käynnissä tai ainakiin yritetty käyttää. muistaa vaan öljyt laittaa ennen käyttöä
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#109
|
|||
|
|||
Konetta jo hiukan startilla pyöritetty että nousisi öljyä hiukan kiertoon.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#110
|
|||
|
|||
Hyvin pelaa, enää loput ja sitten ajoon. Eli puskurit,sisusta,valot eteen taakse, työvalot. yms rakentelut. mutta niillä ei niin kiire ole kuhan saa vain mekaanisesti toimimaan ja ajokuntoon, ja pakolliset valot kuntoon niin pidän hiuykan taukoa rakentelusta PS,tuo ylläoleva on video
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#111
|
|||
|
|||
Kuvissa ei ole vielä paikoillaan tämän puolen parlokit kun loppui niittimutterit kesken, prkl. ja suojat vielä plexeissäkin. ja puskuritkin pitäs alkaa hitsailkla kasaan Nyt on ajamassa käyty ekaan kertaan kelkkareitillä hiukan sisäänajoa. Eikä ajo ujunut niinkuin piti, alushousut meni heti vaihtoon, juuri ne sain vaihdettua ajelin pajaa rinkiin hisuksiin konetta lämpimäksi ja siitä rohkaistuneena kelkkareitille ajelemaan, jarruissa ilma vielä niin joutuu pumppailemaan vielä, joka tuo lisäjännitystä. Noh eka kovempi röykky niin auto sammui kun seinään, oli moottorin sulake kyrvähtänyt kun sammuttimen johdon kuori hitsasi hiukan, no metsässä sammutin suoraan virtaan että pois pääsee. ajeltiin pois ja kokeilin hiukan täysikaasukiihdytystä ja hirvee pamaus kuului keulilta ja kone booas ja työnti hiukan utua silmille. paniikki tilanne kun virroista ei sammu ja hirvee ryske ja pauke kuuluu sisälle kun kiviä lentää pohjaan renkaista. Äänen päästi coolerilta irronnut paineletku. huh helpotus, sitten kotiin ettimään jarruja sekä kytkintä, pitää sekin yrittää ilmata sekä jatkaa hiukan polkimen tankoa että irroittaisi aikaisemmin Edittiä!! säädin kytkimen polkimen tankoo 2mm pitemmäs, nyt on kytkin helvetin hyvä ja pitkällä liikkeellä. ei vielä luistanut ainakaan kun vedättelin takavedolla hiekkatiellä, ahdoille kun pääsi niin alkoi kummasti vetää perää sivuun.. perhan kun sais äkkiä auton jakapäiväiseen ajoon niin tietäs miten se kulkee.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 10.08.2011 18:19 |
#112
|
|||
|
|||
Hmm. tänään jarruja ilmailtu jokunen hetki ja useaan eri tyyliin, mistään ei nestettä pihalle valu, mutta millään vaan ei meinaa saada poljinta jäykäksi. kosminen vika, vaihdan nyt huomenna vielä etujarrudatuloiden tiivisteet ja taas yritän ihmetellä mistä kiikastaa.. voikohan ongelmia olla ilmauksessa sentakia kun tuossa ei ole sitä albbia paikoillaan, ainoastaan sen tilalla 3haaranen liitos? nyt jarrut pelaa 3polkasulla jo hyvin, ja tosiaan ulospäin ei näy vuotoa missään. nesteen en ainakaan vielä ole havainnut vajuvan.
Koneen vedot on sitä luokkaa että hiukan sekavat fiilikset vielä. hiukan pukkaa putkesta sinistä savua kun aloittaa vedätyksen ja sitten muuttuu tummaksi.? pitänee pelata ennakoiden kanssa vielä hiukan, ja syöttöakin hiukan pienentää tuolla nokkalevyllä. mutta ne joutaa, nyt ei ainakaan lämmöt enää nouse pakopuolella niin ylös kuin entisellä setupilla. Mutta nuo jarrut vituttaa.. prkl
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#113
|
|||
|
|||
Kuvista katsottuna.
Ilmaruuvi ei ole ylimmässä kohtaa jolloin ilma ei poistu takajarrusylintereitä.
Sun asennus 5 vaille ja orginaali asennus jotain 10-20yli, kellotermeillä. |
#114
|
|||
|
|||
joo hiukan on alempana noi portterin satulan nipat kuin ylin osa, mutta ilmaa yritetty poistaa imemällä alipanepumpulla nipasta ja täyttämällä järjestelmä nipasta säiliötä päin yms. prkl
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#115
|
||||
|
||||
Jätä valumaan ne takasatulat toviks omia aikojaan.
|
#116
|
||||
|
||||
Ota vaa ne takasatulat irti ja käännä sellaseen asentoon kun ne on alkuperäisasennuksena. miulla oli susukissa sama homma eikä mikään muu tepsiny. pääsylkkää tuli vaiheltua ja takasatuloista painettua nestettä väärään suuntaan ja vaikka mitä ennenku kokeilin...
|
#117
|
||||
|
||||
ei tuu imemällä ilma pois, jos sijaitsee nippaa ylempänä... eikä silloin täyty valuttamallakaan
eli: - vaihda asentoa TAI - irrota ilmauksen ajaks jotta saat asennon oikeaks
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#118
|
|||
|
|||
Ongelma ratkaistu, töissä nostin trukilla takapään 2m korkeuteen että juuri ylsi ilmata, niin alkoi heti toimimaan.
Tänään tuli rakennettua käsijarru, omasta mielestä tuli oikei fiksu, vielä kun saa vaijerinpäihin kunnon lukot niin tulee hyvä. ja vaijeritkaan ei mitkään risututkat ole, ja hyvin pelaa nuo portterin satulat läjässäkin. Syöttöpumppua pitänee käyttää vielä irti joku päivä että saa säädettyä governoria hiukan, kyselin formumilla jos toisella mihin sen säätö vaikuttaa kun pyörittää ulospäin/sisäänpäin. ei vastauksia kuulunut joten säädin hiukan ulospäin ja nyt tuntuu että ei oikein pumppu pysy mukana kun tyhjäkäynillä nostaa kytkimen niin meinaa aina sammua ilman kaasua?? uteliaasta mielestä kärsii joku poikkeuksetta, nyt vapaa-aika/ajo-aika
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#119
|
|||
|
|||
Käsijarru viritys, pitää helvetin hyvin, kun vielä keksii kunnon lukot vaijereille niin avot. Toisenpuolen parlokit jo hollilla, enää puskurit puuttuu sekä lokarien ylimääräisten osien silpominen
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#120
|
|||
|
|||
Puskurikin hiukan muotoiltu jo, kiinikkeet pitää suunnitella vielä, ja rankalla kädellä leikellä aisan päitä kun meinaa ottaa muuten kiinni puskurin alareunaan. Prkl kun ei ole ollut aikaa lähtee juukasta sitä vinssiä hakemaan niin olis sitäkin saanut jo sommitella samoilta tulilta. Kytkintä tuli eilen testattua ihan urakalla ja tuntuuhan tuo pitävän vaikak miten rääkkää. ei voi mutua sanoa kuin että tyytyväinen olen nykyiseen pakettiin, ja jos luistaa joskus niin on varaa hommata vielä se isompi massalevy, mutta ei taida olla tarvetta sillekkään
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#121
|
||||
|
||||
ihan asiallisen näköinen puskuri kun vielä vähän hitsailee ja sheivailee saumoja..!!
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#122
|
||||
|
||||
Minkälaisella kanttikoneella tollasia nättejä venttejä saa käänneltyä noin lähelle toisiaan?
Hyvän näköinen ja hienosti istuva "etusuojajärjestelmä" on tuloillaan. |
#123
|
|||
|
|||
ns. pikkusärmällä. cnc ohjatulla kanttikoneella ja sopivilla ala sekä ylätyökaluilla, hiukan tuli nopsaan tehtyä nuo ja ilman takavasteita ihan mutu tuntumalla särmättyä niin siellä täällä jokusen 5mm heittoja, mutta ne onneksi korjaatuu lekalla,puristimilla ja hitsillä. takapuskurikin odottaa vielä kasausta pajalla.
Alkoi pahimmoilleen taas tämä opiskelu iltaisin niin alkaa tiukilla vapaa-aika olla. Pitäisi suunnitella etupuskurin kiinnityksiä hiukan vielä että saisi puskurin istumaan nätisti ja olisi vielä helposti irroitettavissakin jos tarvetta tulee.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#124
|
|||
|
|||
Siistin näköinenhän tuo on jo nyt eikä mainitsemasi "heitot" kyllä ainakaan kuvasta pistä silmään. Tuleeko takapuskin samalla tyylilllä?
|
#125
|
|||
|
|||
kyllä tulee. siihen integroidaan kahdet työvalot taaksepäin ja rekisterikilpi myös.
hikukan kysellyt uutta konettakin tähän masiinaan, jos vaan rahat riittää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |