![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() parit räksät pelotellu ja siinäpä se o ollu.
|
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä pitäsikö kirota vai kiittää Palex:ia ja UazJanne:a innostuksesta, mutta tämä räkänokka pikku poika offailee kieli poskella taka mettän kallioilla viikonloppuna Axial SCX10 Trail Honcho:lla! Kirota siinä mielessä että näin kauden alkaessa olisi ollut muutakin "hyödyllisempää" pikku kivaa saada synttäripukilta kuin se.
Kiitos kuitenkin kumpaisellekkin, kai ne lapsuuden traumat puuttumattomista leluista on parempi paikata myöhään kuin ei milloinkaan... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei näillä kuitenkaan kovin paljon tule ajeltua, koska aikaisemmatkin rc-autot oli mulla hyllyssä pölyyntynyt jo kuusi vuotta, ennen kuin tänä kesänä laittelin niitä kuntoon! Ja tämäkin projekti on vain sellainen joka on muhinut päässä jo kymmenen vuotta, ja nyt sattui tulemaan sopiva sauma toteuttaa tämä visio. Toivottavasti sitä itsekin jaksaisi vähän enemmän jatkossa näilläkin leikkiä, vaikka tuo itse rakentaminen on mulle ainakin se kaikista mielenkiintoisin homma... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No en kiroa ja manaa, kiitän vain. Lapsuuden/teini-iän nelikko RC:eet tuli annettua pois kun ei niillä voinut offata välitysten tähden vaikka isoa kumia olisikin laittanut. Foffiin kyllä olisi sopinut mutta kun ei mielenkiintoa siihen.
En häiritse ketjuasi enempään näillä, mutta päivitä sitä taajaan pliis! |
![]() |
Luokat |
1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 11.03.2011 11:12 |
Mud Digger | Repro | Maasturiprojektit | 31 | 12.01.2011 22:26 |
Brave digger | panzer | Maasturiprojektit | 23 | 24.02.2010 21:54 |