![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]() Siitä vaan.
Mullakin on lyhennetty hiluks,runko sahalla poikki ja ihan suoraan siitä vaan. Sitte ulko ja sisä puolelle 3 ja 4mm vahvikelaput ja saumaa n.3/4 osaa. Vahvikkeet olivat melkein suunnikkaan(salmiakin)muotoiset. Toitsun runkoihinhan ei ole mitään tehtaan ohjeita joten maalais järjellä ku tekee,katastus inssi sen sitte kynäilee omiin papereihinsa näyttämään viralliseslta.
|
Luokat |
akseliväli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:44 |
Allekirjoituksen tekstin muuttaminen | Arska-tehtaalta | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 1 | 10.03.2009 19:53 |
Akselivälin muuttaminen | Arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2007 23:26 |
Ozi wpt tiedoston muuttaminen | slipoveri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.02.2006 18:34 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |