![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mä just päätin että Mika.U ja Angelo ajaa pikku pyöräisissä Rolling Jeepillä!! Terveisiä molemmille ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() No, mukana ollaan! |
|
||||
|
||||
![]()
Aha. Mika saattaa "hiukka" olla erimieltä asiasta..
![]() ..Tyky päivillä kun kysyin asiasta vastaus rollerista ja mutaspoorista oli ehdoton EI.. ![]() ![]()
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Täähän olikin Taren, ei Mikan päätös.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sit Muta Kruiseri ukot HAASTAA tapsa4x4 mutakisaan!!! Onko Tapsassa ja hänen "mutamasteri" Patrollissa virtaa, voimaa ja huumoria???? Eli nyt mutakisassa vastakkain Cruiser vs Patrol ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
woow
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nostellaanpas tätäkin.
Kisat todella järjestetään ja osallistujia odotellaan. Tuo Jaren laittama pudotuskaavio näyttää aika toimivalta ja sen kaltaisella ajojärjestyksellä tullaan ajamaan. |
|
||||
|
||||
![]() No voi RÄHMÄ!
Ilmoitin JEgoNEERin Extreme Car Showhun kun ei sillä voi ajaa kun kadulla nyt ja näyttely ompi tietty juur samaan aikaan, joten Kutunlandian näkeminen antaa vielä odottaa.
Kyllä mä vielä tulen ja kuljetuskalustoa katellaan kokoaika silläsilmällä ja rahnaa koitetaan tehdään jotta semmonen olis varaa ostaa ja saada JEgoNEERikin taas asialliseen kuntoon. Ai että nyt ketuttaa!!!! t. Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
Mä pääsenkin katsomaan!!! Jee... Harmi vaan, että Pikku-Musta on edelleen "huollossa", muuten olisi ehkä saattanut kutkuttaa sen uittaminen.
Mites muuten, (tyhmä kysymys ehkä) mutta kun katselin noita Eurotrial videoita ja itse olen sellanen turva-friikki, niin onko tollasta vaaraa olemasssa, että auto kippaa katolleen/kyljelleen ja hytti täyttyy savesta? |
![]() |
Luokat |
kuttulandia, mutakilpailu, mutaspoori |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LADOGA 2011 | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 233 | 21.12.2011 17:30 |
mutakisat | junnu78 | Chit-Chat | 116 | 04.07.2011 22:06 |
PRO-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 0 | 21.06.2011 10:22 |
Pro-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 1 | 05.04.2011 17:44 |