![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Espoossa osui silmään rinteessä olevan omakotitalon pihassa vanhempi hieno paloauto ja vihreä jenkki pick-up. Olisko joku palstalainen ?
|
||||
|
||||
Hki-Laitila-Hki Bongauksia
Tuli sitä Laitilaan mennessä napattua muutama mielenkiintoinen autokuva.
Motarilla vietiin ei ihan uutta "maastokuormaautoa" rekalla jonekkin? Uudessakaupungissa oli hieno Jeep parkissa. Vanhin peli oli vuodelta 1907 Maxwell Tourabout, tosin Uudenkaupungin automuseossa. Tuli sitä muutama muukin maasturi bongattua vaan ei niistä sen enempää. t.-Ismo Ämmä
|
|||
|
|||
|
Taisi olla palstan melontajaosto kun meni ohi Oulun motarin alussa, Pajero kanootin kans ja HJ VENE katolla.
![]() Itse yritin piiskata sitä heppakopin edessä ollutta Hiluxia jonkunlaiseen matkaraviin.
|
|
|
||||
|
||||
|
imatralla 6x6 matkailu mallin kuorkki helvetin iso. oli rampit keulalla ja prätkä telineessä takana. juutalaisten lahtaajien kilvissä näytti olevan.
|
||||
|
||||
|
Kakkostiellä Vihdin kohdilla tuli vastaan 19.30 aikoihin, ainakin mielestäni väriltään musta kattokorotuksellinen HJ. Itse olin liikkeellä Porin suuntaan valkoisella hojolla ja käsiä nosteltiin.
Forssan ABC:lla oli parkissa pitkä punainen Defender. |
|
|
||||
|
||||
|
Se Defe seisoo siel usein, on paikallisen maajussin kulkupeli.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
Porissa ensin kirjurinluodossa päivällä ja sitten keskustassa illalla mattamusta hi-roof hj soalla ja creepyillä
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tänään tuli bongittua ulkomaan kilvissä oleva vanha 4x4 Wolkkari, kattokorotusta ja kaikkee..uus sarjalaiset mutikat alla (olisko 205/75) ramppia sun muuta..hauska näky. |
|
|
||||
|
||||
|
Espoossa bongattu tänään oranssi GR, jonka rekkari oli GR-1. Taisi olla tulossa katsastuksesta, kun alla oli huvittavat pitsaleikkurit......
|
|||
|
|||
|
Siisti "Metsänvihreä" g-mese 33":silla nakeilla ja kori kenollaan vasemmalle. Motarilta nousi Kempeleen ramppiin ja lähti paineleen Tyrnävää kohti
|
|
|
||||
|
||||
|
K.Salosean kirpput... Autokorjaamon ohi tuli tänään kuljettua ihan mielenkiinnosta kotiin tullessa kun vihtijärvellä? poikkesin.
Matkan varrella tuli nähtyä jotain korotettua lj:tä ja defeä mutta en yhtään muista että millä kohtaa, jos joku sattu näkeen kirkuvanpunaisen caravellen missäi vilkkupaneeli katolla ja kuski huito tolkuttomasti niin... |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
taitaa olla kirkas mut siniset... eiku on se sininen ku oikein miettii
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin mää vähän arvelinkin...
|
|
||||
|
||||
|
Tänään Vaasassa Raskoneella bongattu saksalainen kantikas camper Moggi, keltainen, kippari kalle maalattauna kyljissä. Ilmeisesti oli hullossa. Syntyi pieni haave, taas vaihteeksi...
|
||||
|
||||
|
Arpe bongattu pörräilemäs Hiluxsilla Taavetti-Hamina tiellä
Montenegro #74 Nissan Pickup d22 Toyota Land Cruiser Lj70 |
|
|
||||
|
||||
|
Näköharha?? En tunnusta..
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
|
||||
|
||||
|
No sittehän mä oon nähny ihan päin helvettiä
Montenegro #74 Nissan Pickup d22 Toyota Land Cruiser Lj70 |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään vähän puolenpäivän jälkeen Raahen Merikadulla paineli menemään keltanen avo bj. Ovien virkaa tais hoitaa kettingit, jos oikein näin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään Tampereenreissulla, itse vaihteeksi liikkeellä henkilöautolla:
|
|
|
|||
|
|||
|
Elämäni ekoissa ruisinkeissa kävin ja merkillepanin koko joukon kaunista vanhaa kiiltävää terästä ja myös jossain karusellibaarin nurkilla keltasen selvästi maastoa nähneen isopyöräsen Bertan, palstalta?
|
|
|
||||
|
||||
|
Aslakki bongattu Puumalassa pankkiautomaattijonossa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Panzer bongattu paikallislehdessä...
|
|
||||
|
||||
|
Musta Hilux Karjalohjalla kaupan pihassa noin tunti sitten.
|
|||
|
|||
|
Tänään veikkolassa bongattu mattamusta nelirunneri sekä eilen kehä1:llä, vantaan ikean kohdalla joku etäisesti hodaria muistuttava menopeli isoilla kumeilla ja sit myllypuron kohdilla joku oranssi bling bling amerikan ihme isoilla kumeilla ja avona tietysti
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |