Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.08.2011, 09:38
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Siis totta hemmetissä säilytä se sumuvalonapakin mutta laita se katkaisijan taakse. Koska puolen vuoden päästä on taas kelit milloin sitä tarvii muuhunkin kuin takana ajavan kiusaamiseen...
Eikä ole vaivana mikään kummonen.

Mutta se maa ekaksi kuntoon ja sitten tutkimaan muita juttuja.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.08.2011, 23:22
Susu Susu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.08.09
Sijainti: Jns
Viestit: 10
Perusasetus

Aloitin että laitoin maakytkennän täysin ja uudellen rukoon + karva kerrallaan kokeilin mikä toimii/mikä ei. Sumaria ei ollu tarkoitus jättää pois kun vain kokeilun ajaksi, jos siinä olisi häiriöin syy.

Seuraavat pelittää nyt normaalisti: vilkut O/V, jarruvalot, vasen ajovalo + kärryyn ei mene virtoja ennen kun laitan autosta valoja päällle). Mutta jos kytken kärriin oikean puolen ajovalon (ruskea karva), niin ristiin menot ym. sekoilu alkaa... eli tuo karva lienee oikarissa jossain vetojen syövereissä??
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.08.2011, 06:53
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Aika outoa , mutta niin yleensä onkin...

Sen toisen parkin voi myös laittaa hyppyjohdolla toisesta parkista siellä rasian sisällä,ja jättää se jostain uumenista tuleva johto pois käytöstä. Ja tietenkin kannattaisi ettiä se toinen pää ja joko irroittaa se tai kytkeä oikein. Mutta ihan maku asia.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ vetokoukun "pudotus" alemmas ja sähköt 24V->12V osilpi Tekniikka & Jutustelu 43 06.06.2014 13:21
Pajeron (-88) vetokoukun pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2010 07:37
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan juba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2010 20:28
Vetokoukun irrotus MattiH Tekniikka & Jutustelu 3 10.11.2008 19:33
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 11:34 (GMT +2).