Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 29.02.2004, 18:41
NHOffroadTeam NHOffroadTeam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.04
Sijainti: Pöytyä, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

kytkentä kaavion mukaan patrollis on "engine Revolution unit"joko kaavion mukaan sijaitsee ruiskutus pumpun ala puolella , siihen menne 2 johtoa jotka on väriltään y/b eli keltainen/musta ja y/w eli keltainen/valkoinen ja ne menevät suoraan mittaristoon. se on kytkentä kaavion mukaan ainut 4 napainen liitin joka on vain kierrosluku mittaria varten.ja samat johdon värit pitäis kaavion mukaan löytyä siitä liittimestä mittariston takaa. eli siinä 4 napaisessa liittimessä on johdot y/b, y/w jotka menevät sille pyörintänopeus yksikölle ja ne loput 2 johtoa on b eli musta ja siihen pitäis tulla maa . ja sit siinä on y/r eli keltainen/punainen johon pitäis tulla 12 tai 24v kun toi kytkentä kaavio ei sitä kerro.
toivottavasti näist ohjeist oli jotain hyötyä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin sähköt padola1 Tekniikka & Jutustelu 3 17.04.2007 19:46
patrollin suuttimet boozer Tekniikka & Jutustelu 0 27.01.2006 16:14
O: Patrollin sivupeili O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.01.2006 20:56
patrollin takavalot O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.01.2006 18:00
patrollin laturista Tekniikka & Jutustelu 2 18.01.2006 11:52


Sivu luotu: 06:58 (GMT +2).