![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Moi, > Öljynpaineetkin saatiin takaisin,merkkivalossa joku sähkö vika ja se täytyy korvata mekaanisella mittarilla Eihän oo anturivika? Ainakin mun rankkuihin on tarvinnut vaihtaa antureita. -Paavo
|
|
||||
|
||||
![]()
Sekin on vaihdettu uuteen mut ei auttanut,eli mekaaninen laitetaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä vaihtaisin toisen uuden ennenkuin uskon ettei oo anturivika, mutta ehkä oon itsepäinen.
Mittari tietty anturia paljon parempi, kun näkee paljonko painetta on eri tilanteissa. |
|
||||
|
||||
![]()
Keulaan ruuvasin vanhan m800 warnin kun valmis paikka oli.
tankki löysi paikan kontista. tollanen paskaputki snorkkeli tuli turattua. 2.5" pakari yhdellä vaimentimella tuli tehtyä ulos tulo löysi suojaisan paikan. off road pajalta tuli tollaset 50mm iskarin droppi sarjat. ennen ja jälkeen Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 06.08.2011 18:25 |
|
||||
|
||||
![]()
Sattuneesta syytä mun lempi topicceja.
Taka-akseli kuvia katsellessa tuli mieleen episodi akseleita muutoskatsastaessa. Katsuri piti takajousien alla olevaa korotusta liian korkeana. Tavallaan se oikeessa olikin, mutta Raakun orkkis boge taas rajoitti todellisen korotuksen paljon pienenmäksi. Pitkään siittä väännettiin, ennenkuin usko asian, tai sit ei vaan jaksanu enään vängätä. Ei silti suostunut otteeseen kirjottamaan mitään jousituksen korotuksesta. Ainoastaan korin ja rungon väliset korotukset, jotka joku edellinen omistaja oli tehny paljon ennen auton tuloa mulle. |
|
||||
|
||||
![]() Safari valmiina kuvissa. käyttiin ajelemassa ja nyt on ongelma että ei lataa kuin 12v justiinsa ja meinaa olla vähän huono käynti kun sähköt on loppu. Käykö joku isompi laturi suoraan paikoilleen?joku muisteli että käy suoraan joku yleis mallin tarvike tilalle. onko joku laittanut kärjetöntä virranjakajaa tollaseen ja mistä saa ja mihin hintaan? |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tästä kyseisestä yksilöstä oo joku joskus jo hävittäny kärjet??
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Land Rover Range Rover kattoteline taakkateline CAP500040, 1 kpl | kuusesa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.11.2011 15:44 |
Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat | Karvinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.08.2009 20:24 |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |
M Range Rover -72 | O/M/V Muut | 0 | 13.08.2003 09:45 |