Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 28.02.2004, 15:49
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Perusasetus

Itselläni oli sama tilanne parivuotta sitten kun aloin berttaani kolvaileen. Mulla oli vaan sellanen hongkong puikkokone jolla ei tehnyt mitään. Ja toiseksi sitä millivarttista peltiä on aika kelju puikolla tinata. No silloin sattu oleen TM:ssä miggi testi ja sen perusteella ostin Kempin Miggerin(toiseks tuli muistaakseni Esab) ja se taitaa olla just 150A. Sillä mä sit kolvasin BJ:n kasaan ja jälkeen olin ihan tyytyväinen. Se TM:n testi taitaa pitää vieläkin ihan hyvin pintansa ku ei oo hirveesti tullu mitään "uutuuksia". En oo kyl nyt hirveesti seuraillutkaan. Ei muutaku käy lukeen kirjaston arkistoista se testi.
Kempissä(www.kemppi.fi) on ihan hyvä hinta/laatu suhde. Kyllähän sellasia pikku miggejä parempiakin on esim Wallius.Mut hinta on myös sit sen mukainen.
Runkopalkkia ku hitsasin niin lainasin kaverilta kempin master puikkokonetta ja oli ilo hitsailla ku puikko palo niin iloisesti ja tasaisesti.
Niistä halpa koneista vielä et ainakin puikkokoneet joilla oon tinaillut niin ampperisäätö ei sit pidä pätkääkään paikkaansa, mitä vertaa Kempin puikkohärdelleihin.

En oo sit mikään hitsari vaan kantapäänkautta opiskellut amatööri.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 00:53 (GMT +2).