![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() mikäs mitat jäähdyttäjässä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
us-partsilta 27,5 x15,5 tuimaa
http://www.usparts.fi/?page=59#204
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tiedän, on ihan älyttömän suuri, mut orkkis olis ollu tuplahintainen. |
|
||||
|
||||
![]()
nyt ois mersulla ekat koe ajot pihassa tehty ja hyvin se kutonen möyryää hidas puolikin tuntuu olevan tarpeeksi hidas ja kuvat on kivoja
|
||||
|
||||
![]()
no no jo rupee näyttämää lupaavalta. joko himalajassa nähdään tositoimissa?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jospa onnistuisi niputtamaan sen verran että pääsisi ilomantsin lenkille liikkumaan ja testaamaan toimivuutta... Jarruissa on semmoista pehmeyttä polkimessa että joutuu ehkä tekemään jotakin. Alustavasti pitoa on jarruista ... Ilmaa ei pitäisi olla järjestelmässä... Missä voisi olla vikaa vai onko Geen jarrut vakiona semmoiset? Ei kai tule ongelmaa siitä kun rummut vs. levyt sylinterit on eritilavuuksiset? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jarru vika tod näkösesti löytyi kävin liitokset läpi takapiirissä oli yks liitos löysällä hörsi siittä ilmaa
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |