Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2004, 21:53
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Hmm.. joissain merkeissä/malleissa nelivedon poiskytkentä on hieman hankalaa vauhdissa, kardaanin irroitus ei ole helppoa jos auto liikkuu. Kuulemma helpompaa on katkaista vetari tai särkeä perä :-)

Maantie/katu-jutuista jos on puhe, niin vetävien pyörien vähentämisen vaukutuksesta kulutukseen ei ole varmaan tietoa (tai no oikeestaan on: kaikki menee mitä tankkiin kaataa), mutta tiettyjä epäilyksiä vaikutuksista esim. ns. liikennevalokiihdytykseen on, eli kysymys kuuluukin miksi vetävien pyörien määrää pitäisi tarkoituksella karsia, ainakaan liukkaalla?

-Paavo

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lukon kytkeminen vauhdissa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 26 21.12.2006 13:31
Patrolli vauhdissa! Ipe64 Chit-Chat 7 21.07.2006 17:04
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? Teukka Tekniikka & Jutustelu 3 15.05.2006 17:33
vauhdissa 4wd?? Tekniikka & Jutustelu 20 19.12.2005 08:49
Bomber jäbä vauhdissa.. Linkit 10 17.07.2005 20:55


Sivu luotu: 13:55 (GMT +2).