![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
ENSIKSI EGR:n sopeutus ja sitten kasuläppä!! Muuten ei onnistu vaikka kuinka yrität!!! EGR:n moottoreissa on ollut sitten vikoja, mutta senkin saa korjattua kerran, koska ratas pyörähtää vain ½kierrosta, niin kääntämällä rattaan se kestää taas...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin, palataanpas taas tähän rakastamaani aiheeseen, eli v**tuileva audi A6. Ilmamäärämittarin vaihdoin uuteen tuossa pari viikkoa sitten ja meno parani jonkun verran / rykiminen väheni. Vielä siinä 1500 rmp paikkeilla nykimistä on kun ajaa tasaisella kaasulla, ylensä noin 80km/h siis.
Noh, uudet tulpat löytyi takakontista ja vaihdoin ne tänään kun ajattelin että jos se sitten on tuolla virtapuolella. Tulpanrei'istä 4/6 löytyi öljyä ja siinä vähän kuivailin niitä minkä pystyin. Sivuhuomautuksena että tulpat ei ollu mitenkään tiukalla, lähti helposti vasemmalla kädellä räikän kanssa auki mutta ei ihan ilman räikkää... joku kiristänyt aika varovasti?! Anyways, uudet tulpat paikalleen ja koeajolle. Rauhallisesti ajaen ekat 10 kilsaa, ei mitään ongelmia! Ei siis mitään! Käy tasaisesti tyhjäkäyntiä eikä kiihdytyksessä tai tasaisessa ajossa mitään ongelmia - ei rykimistä tai nykimistä. Sitten kertaalleen kiihdytys nollasta sataan lutu pohjassa ja se rykiminen alkoi välittömästi sen jälkeen. Paluu vanhaan vikaan siis. Seuraavaksi voisi tsekkaa ne kaikennäköiset letkut tuolta suojamuovien syövereistä jos siellä on murtumia, vuotoja, tms. Mikäs Mikki toi EGR homma on? Joku pakokaasujen takaisinkierrätys... ei kai mun vanhassa ALF koneessa semmoisia ole? Lainaus:
__________________
Montenegro Off Road Club |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Pari kerrosta kutistesukkaa päälle, ja lämpöä. Enempää en viitsinyt tutkia/rikkoa putkia. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Se jakoremeli (VAG V6)menee just eikä melkein kohilleen oikeilla työkaluilla (rauta jolla lukitaan nokkapyörät toisiinsa ja tappi joka työnnetään anturinreiästäkampuralle). Nokkapyörät tiukataan vasta kiristimen säädön jälkeen = jako on kohillaan. Jos sitä remmiä pelkkä puukko aseenaan vaihtaa niin vituiks menee.
![]() Alipaineletkuin vuoto aiheuttaa nykimistä osakaasukiihytyksissä, omassa oli ihan päreinä ne. Alkuperäset on eri ryhmien mukaan värjätty (musta, sininen ja vihreä), korvasin ne löpösiittimien paluuletkulla (olikohan 3,2mm halkasija ?) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Videotykin putsaus pk-seutu? | Heering80 | Chit-Chat | 1 | 26.07.2011 14:49 |
hj 61 lukkomurikan purku | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.03.2011 22:42 |
Hapettuneiden alumiini vanteiden putsaus? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 10.11.2010 16:09 |
Dana20 purku.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.12.2006 09:08 |
vinssin purku? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2005 13:43 |