Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.07.2011, 10:35
Ruusulehto:n Avatar
Ruusulehto Ruusulehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 25.12.09
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 332
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Sitten jäähdytysjärjestelmässä on kans jotain käpyjä. Paineet ei pysy järjestelmässä, eikä mitään selvää vuotoakaan ole missään.
Oliskos syyllinen vaikka syylärin korkki.

__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.07.2011, 18:38
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Greenday Näytä viesti
Miten paksuu puskuri peltiä?
Levy on ruukin 3mm optimia, muistaakseni 600
Voisi kyllä olla jopa ohuempaakin, jotain 2mm.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Onko mitään olettamusta miksi bensa kiehuu välisäiliössä ?
Pumput lämmittää, konehuoneen vallitseva ilma lämmittää, ruiskurunko lämmittää. Lämmin pensa pääasiassa kiertää pientä litrasta välisäiliötä ja tankista tuleva korvaava liemi kerkiää letkuissa lämmetä. Konehuoneessa taas lämpöjä nostaa pakosarja ja puskurin takia pienentynyt pinta-ala, josta imetään ilmaa pannuhuoneeseen. Samoin ilmanpoisto on heikolla tolalla.
Ratkaisua tähän haetaan etsimällä sopivanmalliset veneen/rakennuksen ilmanvaihtoritilät ja laittamalla ne konepeltiin taktisiin paikkoihin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulehto Näytä viesti
Oliskos syyllinen vaikka syylärin korkki.
Joo, tähän johtopäätökseen tultiin itsekkin pienen tutkiskelun ja pohtimisen jälkeen. Kannenvaihdon yhteydessä on ilmeisesti pieni määrä öljyä päässyt lirahtamaan vesikanaviin ja syylariin kulkeutuessaan on öljy näyttäisi turvottaneen korkin tiivisteen sen verta, että ei enään tiivistä niinkuin pitäisi. Toistaiseksi asialle ei tehdä mitään, koska veden kiehumispistettä nostavaa paineistusta ei taida tarvita, kun ole kuullut keittävästä Suzukistakaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.07.2011, 20:01
Aki_ Aki_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Joo, tähän johtopäätökseen tultiin itsekkin pienen tutkiskelun ja pohtimisen jälkeen. Kannenvaihdon yhteydessä on ilmeisesti pieni määrä öljyä päässyt lirahtamaan vesikanaviin ja syylariin kulkeutuessaan on öljy näyttäisi turvottaneen korkin tiivisteen sen verta, että ei enään tiivistä niinkuin pitäisi. Toistaiseksi asialle ei tehdä mitään, koska veden kiehumispistettä nostavaa paineistusta ei taida tarvita, kun ole kuullut keittävästä Suzukistakaan
Mulla ruiski tollai kans vedet pihalle yleensä silloin ku sammutti ja myös lämmöt nous ajossa.
oli tuo paisari liian alhaalla ja näyttäis sullaki olevan aika alhaalla.
(tosin mulla oli toyota 3k ja alumiini syyläri)
__________________
M.O.C

Toyota Lj
Ex Rj - http://www.youtube.com/watch?v=0WSED28kuqg
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzukin vanteita LaaLaa O/M/V Renkaat ja vanteet 21 13.07.2007 09:21
suzukin rakentelua .. longfiedteam Linkit 2 10.01.2007 19:38
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) Ex_inkkari Chit-Chat 5 15.11.2006 23:18
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52
Tarinoita TV-lupatarkastuksista Laskos This And That 0 11.10.2002 10:55


Sivu luotu: 01:22 (GMT +2).