Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 22.07.2011, 07:51
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Kuulostaa järkevältä, mutta kun kerran teetät noin suuren projektin, niin kannattasko miettiä tulevia vuosikymmeniä, siis miettiä mitä tulevaisuudessa tarvitaan; siis vaatiiko nyt esim sadevesiviemäreitä tms, ja onko vesijohdot ja viemärit siinä kunnossa että kannattaa vetää uusi matto päälle.

Ja noista kuvistasi päätellen routii jonkin verran, siis pitäskö normaalin salaojituksen ja kapillaarikatkojen lisäksi pistää routaeristeitä?

Ja itse laittaisin tuonne pihan alle vaikkapa 100mm putken pihan ali vaikkapa
3 eri kohtaan. ja 25mm sähköputkea muutamaan pisteeseen, vaikkapa tulevia pihavaloja tms varten.
Näitä juttuja kannattaa tosiaan miettiä ennen asfaltointia.

Ja jos lompakossa on riittävästi paksuutta, niin mieti asfaltin sijaan laatoitusta. Joku tätä jo ehdottikin, on meinaan pitkän päälle parempi vaihtoehto.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
meneekö kotivakuutukseen vai mihinkään jos ajoin kaverin autosta moottorin rikki? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 24 02.08.2010 18:36
Taakuu ei korvaa kun poltat tiipe Chit-Chat 1 08.01.2010 12:45
Tallin pihalla käyny varkaita! junnu78 Chit-Chat 2 14.05.2006 18:06
VARKAITA OFFIVARUSTEEN PIHALLA!! Dana60 viety!! SamiN Tekniikka & Jutustelu 98 25.10.2005 21:06


Sivu luotu: 12:31 (GMT +2).