![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Niin meni ihan paskaksi mutta ei ole paskana kauaa :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vaihtokunnossahan tuo päällyste jo olikin. Itse kärsisin vain omissa nahoissani
|
|
||||
|
||||
![]()
Nohnoh, mitäs se "harvahiuksinen" siellä oikein huuteloo???
![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Vähän asian sivusta mutta...
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minä en kyllä tässä tilanteessa kehtaisi valittaa asiasta kellekkään muulle kuin muijalle nukkumaan mennessä.
Vituttaahan toi varmaan mutta eipä toi asfaltti juurkaan sen paremmalta näytä muuallakaan päin pihaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, toi on totta. Nimim: Kokemusta löytyy... :/
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kannattasko miettiä tulevia vuosikymmeniä, siis miettiä mitä tulevaisuudessa tarvitaan; siis vaatiiko nyt esim sadevesiviemäreitä tms, ja onko vesijohdot ja viemärit siinä kunnossa että kannattaa vetää uusi matto päälle. Ja noista kuvistasi päätellen routii jonkin verran, siis pitäskö normaalin salaojituksen ja kapillaarikatkojen lisäksi pistää routaeristeitä? Ja itse laittaisin tuonne pihan alle vaikkapa 100mm putken pihan ali vaikkapa 3 eri kohtaan. ja 25mm sähköputkea muutamaan pisteeseen, vaikkapa tulevia pihavaloja tms varten. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja parikytsenttii massaa päälle ni ei heti sisumiehet puhko mutkaa perkele.. |
|
||||
|
||||
![]()
... ja samaan remppaan muuttaa torpan lämmityksen vaikkapa suoralle sähkölle, niin ei tarvii enää stressata öljyauton pujotteluista pitkin pihaa...
|
||||
|
||||
![]()
no toi piha oli kyllä valmis jo kauan ennen sitä kuormuria...
ja offtopic: sisu on ihan paska ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
kyllä uskon että homma tulee hyvin tehtyä ja muutamaan kommenttiin sanoisin kuten kerran kuulin yhden hyvän heiton ja muuten kokeilkaapas joskus ajatella asiaa eli "kateudella ei ole rajoja" ,niin joku .... jo miettii ,että mitä tuo nyt tarkoitti ja jotkut heti hoksaa , että niinpä ja muuten kuten sanoin, niin sanonta sopii liian moneen kohtaan arkielämässä, niin uskomatonta kuin onkin, erli kun tulee tilanne vastaan vaikka ja mietitte,että mikä tuolle kaverille nyt tuli tai sillleen ,niin kun heittää tuon omissa ajatuksiissaan, niin huomaaettä aivan
Tämä ei kuulu tähän sitten ollenkaan ,mutta Rompe pytyt on paikallaan ja toimii, kiitos :-) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hetki siinä mei kun sain sen asian toimeksi, kun eikö siitä jo ole reilu vuosi joulun kieppeillä .-), mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan
|
|
||||
|
||||
![]()
välillä ei kyllä tiedä että lukeeko offipalstaa vai jotain v.... kerrostalo kyttääjät palstaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Kukas tässä jutussa onkaan se korvausvelvollinen loppupeleissä?
|
||||
|
||||
![]()
Artisti
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja jos lompakossa on riittävästi paksuutta, niin mieti asfaltin sijaan laatoitusta. Joku tätä jo ehdottikin, on meinaan pitkän päälle parempi vaihtoehto.
|
||||
|
||||
![]()
hmm.... kestääköhän laatoitus paremmin öljyauton käyntiä?????
|
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä, mut mulla pitäs olla musta laatoitus, ettei öljyläikät erottuis pihamaasta. Mitä muuten maksaa asfaltti? tommonen perus harmaa 30cmx30cm betonilaatta jää alle 10e/m², värilliset pikkulaatat jossain 15-25e/m². Sitten musta kiilleliuske luonnonlaattakivi 45e/m².
Oma asfaltti ois kyllä kiva, nii olis lääniä, missa polttaa rengasta ja pyörittää rinkiä. |
|
||||
|
||||
![]()
Naapuri tilas just asfalttia niin hinta oli jotain alle 20 neliö ja jos maksaa "sillai" niin muistaakseni 11/m2
En ymmärrä miten se maksetan "sillai" ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
meneekö kotivakuutukseen vai mihinkään jos ajoin kaverin autosta moottorin rikki? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 02.08.2010 18:36 |
Taakuu ei korvaa kun poltat | tiipe | Chit-Chat | 1 | 08.01.2010 12:45 |
Tallin pihalla käyny varkaita! | junnu78 | Chit-Chat | 2 | 14.05.2006 18:06 |
VARKAITA OFFIVARUSTEEN PIHALLA!! Dana60 viety!! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 98 | 25.10.2005 21:06 |