![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minä ehdottaisin kanssa, ohjausiskari akseliin kiinni. Auttoi ainkin yhdessä jäykkäakselisessa voblaukseen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itse kokeilin BJ:stä kaikki mahdolliset ja loppujen lopuksi syyksi osoittautui etupyörien laakereissa oleva välys joka aiheutti hirveät woblaukset, laakereiden mutterit kiristämällä woblaukset hävis.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jep patrolli kans rauhottui tälleen toki löysät pois muualtakin.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() tärinät
omassa bjssaä myös hävisi kun pyöränlaakerin ulkokooli pysyi kiinni. ja sielä oli väljää. suosittelen pyöränlaakereiden vaihtoa. kai siitäkin jonkun tolkun saisi kun nostaisi auton kokonaan ilmaan, ja nelivedolla pyörittää niin voi katsoa mikä vemputtaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR:n Tyyppiäänet ja -vapinat??? | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.08.2008 08:47 |