Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 26.02.2004, 14:35
Ullex Ullex ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lohja, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

se vähän riippuu kai vuosimallista, yhdessä versiossahan oli jopa 5.9 V8, sellaiseen meidän piti vaihtaa tuo korealainen, mutta kun nähtiin se autoliikkeessä pelti pystyssä akku latauksessa niin oltiin että thanks but no thanks. alle ei mee ilman monsterikorotusta kovinkaan suuret pyörät, josset haluu alkaa leikkeleen; jenkeissä yleisin konsti näyttää olevan 3-4" korotusta ja 31" pyörät. Ymmärtääkseni niissä on ainakin jossain malleissa vakiona kitkalukot molemmissa perissä?
Panempas vielä esimerkin eräästä ameriikan puolella rakennetusta ainakin munmielestä perkeleen kliinistä gc:stä:
http://truckworld.com/trail-trucks/0...-cherokee.html

____________________________________________
}Toyota - Vain maasturit kulkee edellä. Eiku häh...?{
(Saimpa muuten sitten oman HJ:n)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Cherokeesta katosi vaihteet! Atello Tekniikka & Jutustelu 14 10.04.2007 23:38
Grand Cherokeesta pari kysymystä jappe Tekniikka & Jutustelu 56 15.11.2005 10:45
Kertokaa Jeep Cherokeesta!! Tekniikka & Jutustelu 13 23.05.2005 20:50
Cherokeesta Cheaprokee Tekniikka & Jutustelu 0 10.10.2003 19:50


Sivu luotu: 06:21 (GMT +2).