Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Mulla oli Siroccot 31 x 10-50 kokoisena 2006-2007 välillä...
Kokemukset oli, että varsin kovaa seosta oli ainakin minun ykilöt, kalliopito siksi heikohko jopa kuivalla vaikka laski paineita.
|
Oisko Siroccojen kumiseos ollut silloin 2006-2007 kovempaa kuin tänäpäivänä, kun HRD kommentoi juuri sen suuntaista?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD
Omasta mielestä nykyisin alla olevat sirocot pitää talvella liukkallakin paremmin kuin saharat, tai ainakin uusina piti.  Silloin kun nappuloiden reunat on vielä terävät, niin pitää, vähä kun pyöristyy, niin alkaa lipsua. Itse kumia en kovaksi sanoisi.
|
Jos Suikalla seos tuntuu pehmeältä, niin tuskin se painavemman auton alla muuttuisi kovemmaksi, vaan vieläkin pehmeämmäksi.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
|
Hyvin tuntuu liikkuvan talvella, vaan miten sitten kesällä vaihtelevissa oloissa? Mitä olen nähnyt, niin ei rallirenkaita ole tullut vastaan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Loistava juttu että nyymihuutelut puuttuu tästä keskustelusta, aihe huomioonottaen tunteet olisivat kovastikin pinnassa... Ainakin kun kattelee noita vanhempia vitjoja asiasta ja asian vierestä.
|
Ehkäpä tässäkin ollaan jo viisaampia, vaikka lievää "kuumenemista" on havaittavissa...
Tarkoitus on kuitenkin kaivaa esille kokemuksia ja faktaa kumien toimivuudesta eri olosuhteissa ja eri kulkupeleillä, mitä on tullutkin ihan kiitettävästi.