Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 24.02.2004, 20:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Juu, elikkäs normaalista kitkalukosta on jousi otettu pois ja tilalle tehty hydraulimännät, jotka puristaa kitkalevyjä. alkuun oli ongelma että sai paineen pyörivään murikkaan, mutta nyt se on ratkaistu ja prototyyppi tehty. Pumppasin sitte käsipumpulla 200bar paineen männille ja testaamaan, sitte vasta ku öljyt lämpes rupes kunnolla toppaamaan, kone sammu kulmajarrulla. Paine olis tarkoitus tuottaa esim kuorma-auton telikoneikolla. Eihän tuosta ole hyötyä "normaalissa" ajossa mutta trial kisoissa vois olla ihan hyvä kun päästää paineen pois niin lukko on heti irti, ilman mitään hampaiden takertelua.
Janne M

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:57 (GMT +2).