![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Team Pätkä löysi patrollin etujousen jäänteet, joista saadaan norra rikkoutuneen tilalle. Tiimi kiittää ystävällistä ruohosuon omistajaa ja ainakin mun mielestä tästä kiitoksena voisivat vaikka käydä kaikki rastit siltä alueelta hakemassa;) Junnu tuossa naureskeli kun olivat OffiJounin kanssa olleet samalla alueella, että Jouni lähti alueelta vinssaten hirveää kyytiä ja parin metrin päästä helposta rastista olivat menneet ohi vain huutaen "Ei oteta mitään, Äiti, Mä haluun pois täältä!" En tiedä sitten oliko sanatarkka, mutta sisältö tuohon suuntaan;)
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pikkusta perusjumistusta ruohosuolta... Video by Hane
http://www.mylppy.com/linkitettyja/t...patka-Hane.wmv |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Offipalsta.com tiimillä vieläkin Jeepin latausongelmat jatkuu. Tuossa pihalla pähkäilee, miksi ei lataa kunnolla. Akku ja laturi vaihdettu. Kuulemma nyt olisi ihan mukava jonkin ammattilaisen neuvoja kuulla:)
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kuvia?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vaikea niitä on laittaa, jollei joku niitä ote ja tännepäin toimita:) Tietysti voisihan sitä itsekkin maastoon lähteä, tokkopa nyt kilpailijat niin pahan pitäisivät jos kilpailukeskuksessa ei olisi ketään;)
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Offroadtarvike 2 oli rastilla 114 suorittanut pienen sukelluksen. Lopputulos oli ollut takavinssinnaru poikki ja rengas vanteeltaan johtuen katkenneesta venttiilistä.
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nämä kuvat ovat Porlanpajan johtoportaan ottamia, eli Mikalle kiitokset kuvista.
Pro Esteri Sylvi Hiippailee Ruohosuon pistekujaa, jossa moni muu parkkeerasi autoja tukevasti paikalleen. ![]() Miikan vakuuttavaa hiippailua. ![]() IronBull on kesytetty pieneen uraan eikä pääse vikuroimaan liiaksi satunnaisiin suuntiin. ![]() Purola Off-Road kokeilemassa samoja hiippailupaikkoja kuin Un Estore Sulvo. ![]() En tiedä sitten mikä oli kun Mudrakett ei tätä hemaisevan seksikästä pörröpäätä välittömästi ottanut kyytiin. Tainnut tosin mennä jarrutus vähän pitkäksi... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Olipahan aika seikkailu tällä kertaa. Kisa alkoi pitkähköllä siirtymällä peräkanaa Ypyrin ylittäjien kanssa. Metsässä tuli pian huomattua että latauksessa on jotain häikkää, koska jännitteet eivät meinanneet palata 14 voltin tienoille lyhyen vinssaamisen jälkeen. Vähän aikaa koitettiin sinnitellä, mutta kun "latausjännite" putosi 13 volttiin niin päätettiin lähteä kisakeskukseen vaihtamaan varalaturia - ei kun takaisin kisakeskukseen. Vaihdon jälkeen suunnattiin seuraavalle alueelle ja ensimmäisen vinssauksen jälkeen näki että ei toimi vieläkään. Lataus jäi alle 13 voltin ja ainakin kuskilla meinasi alkaa keittämään.
![]() Lainaus:
Jännitteet oli koko aika alhaalla mutta näköjään riittävällä tasolla kun auto jaksoi käydä loppuun asti. Loppu tosin tuli suunniteltua aikaisemmin kun etupanhardin kiinnikeet repesivät akselista vähän ennen puolta yötä. Emme uskaltaneet laittaa sitä kiinni millään liinaviritelmällä, koska pienikin klappi olisi aiheuttanut ilmatikun naarmuuntumisen ja hajoamisen. Koska pakollinen tauko oli juuri alkamassa, oli metsä tietenkin tyhjentynyt muista ihmisistä. Puhelinkaan ei meinannut löytää kenttiä mutta pienen kävelyn jälkeen kentät löytyivät. Kisakeskuksen puhelin oli joko kiinni tai siihen ei saanut yhteyttä, mutta lopulta sain Timon kiinni. Ratsuväkeä ei kuulemma saada paikalle pelastamaan, mutta onneksi oltiin vain puolen kilometrin päässä Timon kodasta. Kota oli tyhjillään joten kävelimme sinne ja vietimme yön tulen loimussa. Grillattu valmispizza maistui aikas hyvälle. ![]() Aamulla Mylppy soitteli ja kyseli missä mennään ja lupasi kysellä jos jollain olisi hitsausvehkeitä. Vähän myöhemmin Hannu soitteli että Tostanoin-tiimin kisa ei ole mennyt putkeen ja he voisivat vaikka tuoda hitsivehkeet meille. Kävelimme takaisin Jeepille ja valmistelimme kohteen. Hannu ja Sanna saapuivat Suzukilla ja kohta testattiinkin ensimmäistä kertaa mobiilihitsiä. Yllättävän hyvää saumaa sillä syntyy etenkin olosuhteisiin nähden. Panhard oli taas kiinni joten pääsimme takaisin varikolle. Kisatulosta emme saaneet koska myöhästyimme yötauolta. Erityiskiitokset Timolle kodan lainasta sekä Hannulle ja Sannalle bensakannun lainasta ja hitsauksista! Yleisemmät kiitokset kaikille jotka auttoivat Jeepin virtaongelmien selvittelemisessä kisakeskuksen paahteessa sekä tietenkin koko kisaorganisaatiolle. Team Offipalsta.COM |
#9
|
||||
|
||||
![]()
jep eli kiitos hyvästä kisasta ja hyvinhän tuo meni ku appari oli ensikertalainen helpot jätettiin väliin ku oli niin vee mäisen näköstä risukkoa ni ajelttin ne ohi lauantaina ja ku aamulla heräiltiin joskus kuuden aikaa ni huomasin tulostaululta että oltiin 4 sijalla ja mahdollisuudet kolmoseen ni eiku tankaamaan aamu pask abceelle ja kohti kauimmaista aluetta ja ekalla rastilla iski todellisuus kamera linkillä. no santun kameralla korttia vaihtamalla kuvat oli sen verran hidasta, että unohdin palkinto sijat mutta sitten santulla reikä renkaan kylkeen ja kamera jäi meille ja homma nopeutu aikalailla ja alueen vaihto jossa lopussa aikaa noin puol tuntia ku ois pitäny olla tiellä eikä enää helppoja rasteja, n i mietittiin sannin kanssa josko vinssattas pehmeälle 25 pinna ja naruhan katkes 2 metriä ennen rastia ja aikaa 15min, mutta haettiin silti ja aikaa jäi vielä 5min maalissa.
eli kiitos santtu ja virve kamerasta. ps tosta saa kuulla lopun ikää. ja kiitos järjestäjille ja maan omistajille
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset jäjestäjille, maanomistajille jne. Lauantai alkoi aika läpöisissä merkeissä mutta autossa ei ollut ekalla siirtymällä suuria lämpöongelmia vaikka niitä vähän pelättiinkin. Ekalle aluelle mennessä Mataran koululla kepsi hukkas sateliitit. Aikalailla vaikeaa lähteä mehtään ekana autona ilman toimivaa kartta systeemiä. Huolto saa pui ja otettiin sieltä toiset vehkeet tilalle ja metsään. Toisella alueella räikästä meni kannesta laakerit pika remppa väliakseli lukittiin paremmin paikoilleen ja kierrettiin alue loppuun ja tauolle. Tauko paikka oli sopivasti järven rannassa niin uimaan. Sitten kisakeskus alueen rastit. Siit sitten kauas pohjoiseen ja sitten vähän alemmas. Haettiin saaresta rastit alueen loppupuollella pamahti sitten murros huoltokin kuuli sen lähes puolenkilsan päähän kun se suorastaa räjähti. Siitä kisakeskukseen yö tauolle ja huolto tekeen remppaa. Lähettiin sitten etelän lämpöön hakeen rasteja siellä sitten hammaskeiju iski takaperään. Nilkutettiin sitten maaliin. Kaiken laista muutekin huoltoo tehtiin niveliä remmeja muuta sellaista vaihreltiin metsän siimeksessä.
Kiitokset kans koko tiimillemme ja huollolle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ARCTIC TROPHY 2011 | myllis | Tapahtumat | 49 | 09.09.2011 21:43 |
Lapland Trophy 2011: 13.-17. heinäkuuta | Paavo | Tapahtumat | 20 | 02.08.2011 12:28 |
Kurland Trophy 2011 in Latvia | Arnis Namajuns | Tapahtumat | 0 | 06.03.2011 19:36 |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |