![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Varastohyllyä, työkalutaulua, myyntiseinää, myyntitiskiä yms.Myyty Eli tuli hommattua enemmän kun tarpeex myymälä- / varastokamaa, niin osa joutaa heti kiertoon.Tästä varastoon, korjaamolle, myymälään, tai vaikka autotalliin näppäriä säilytysratkaisuja. Tämmönen valkonen pitkä hyllykkö,1kpl, 250€. MYYTY! Myyntineliö, useita, 75€/kpl. MYYTY! Pitkä harmaa hylly, 5 väliä, 1kpl, 200€. Myyty! Ittestään seisovia hyllyköitä, useita, 75€/kpl. MYYTY! Wurth:in Orsy-hyllyä, erilaista, paljon, 100€ kaikki. Löytyy myös reilu parisataa neliöö GWS:n valkoista työkalutaulua, yksillä rei`illä, tai tuplarei`illä, 8€/kpl. MYYTY! Voidaan myös myydä kaikki rontissa, 3000€. Jos tuntuu kovilta hinnoilta, niin tosiostaja soittaa, tulee katsomaan, tinkaa, maksaa, lastaa, ja ajaa pois. Niin yksinkertaista se on!!! ![]() ![]() ![]() O5OO-11O11O. Myyty
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 02.08.2011 20:38 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja näät kuuluu tohon 3000€ kokonaiskauppaan, ei vaan saanu lisättyä kun 5 kuvaa/postaus.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 12.07.2011 19:58 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Erilliset työkalutaulut on nyt sit kaikki myyty!!!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 12.07.2011 09:04 |
|
||||
|
||||
![]()
paljoks tuo harmaa seinähyllyhässäkkä
a) on korkeeta / syvää ? b) kestää kuormaa "varmasti / hylly"
|
|||
|
|||
![]()
voisin tulla kans poikkee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
B) Hyllytason kantavuudeksi ilmoitettu kaksikin painoa, 120kg, ja 150kg. Tarkkaa tietoa en ossoo ilmoittaa, mutta sen tiijän ettei ainaskaan Hojon konetta, ja laatikkoa yksi hylly kanna... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 12.07.2011 19:59 |
|
||||
|
||||
![]()
Herra on hyvä vaan, ja tulee pikaisesti. Tuntuu olevan haluttua tavaraa...
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
ja noudettu
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Juu, kiitosta vaan kaupoista.
![]() Tervetuloa uudelleen kaupoille... ![]() ![]() ![]() Ja muuten, pankaas tullen si saunoon joskus, toi sauna olis ny ready...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 12.07.2011 19:59 |
|
||||
|
||||
![]()
Harmaata hyllyä olis vielä kymmenkunta metriä jäljellä, nopein hakee!!! MYYTY!
Samoin löytyy vielä valkonen pitkä hyllykkö. MYYTY!
|
||||
|
||||
![]() Wurt:in Orsy hyllyä tarjolla...
WURTH-hyllyt on vielä jäljellä, kaikki muut on myyty!
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o.Varastohyllyä,työkalukaappi tms | tonnisata | O/M/V Muut | 4 | 02.01.2007 02:40 |