Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.02.2004, 12:42
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

"Plus hiekkapuhallus ja tartuntamaali."

Tossa tajunnan virrassa tais punainen lanka taas kadota.
Jäi vaivaamaan, että tulihan selväksi, että toi P-U vaatii siis oman primerin, eli tartuntapohja"maalin". Tämä on polyuretaaneille yleensä ohut, P-U pohjainen. Kyse oli nyt, minkä päälle se kannattaa vetää. Puhdas metallipinta on paras, mutta sen voi vetästä esim. konepajapohjan päälle. Pääidea on, että edellinen pinta on lujaa kiinni alustassa. Puhdas metallipinta on siitä vaikea, että viimeistään siirron aikana siihen kuitenkin tulee ns. lentoruostetta ja muutakin likaa.
Jos meinaat viedä autos tonne Soft Diamondille, niin ne kertoo sieltä mikä on paras pohjamaali niiden tuotteille. Mullahan ei ole mitään käsitystä mitä aineita ne tuolla käyttää.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offirenkaiden pinnoitus KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 26 28.07.2007 15:12
M hj:n OLD MAN EMU – POLYURETAANI PUSLAT upi7 O/M/V Muut 0 28.10.2005 13:36
Renkaiden uudelleen pinnoitus Peltonen Tekniikka & Jutustelu 0 19.09.2003 14:27


Sivu luotu: 13:20 (GMT +2).