![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myydään / Vaihdetaan mikä on nokka akselien vointi?Myydään / Vaihdetaan |
|
||||
|
||||
![]()
Koneen tyyppikoodi olis kiva, niitä kun on useta käytetty
![]() Vastataan itse ![]() BDH tai BAU todnäk, tai kun Saksantuonti, voi olla myös AKE. Surullisenkuuluisa BDG kone se ei ole, tosin on noita muitakin väärillä öljyillä pilattu. -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 27.06.2011 08:47 |
|
|||
|
|||
![]()
Mistä sen koneen tyypin näkee? Kerrohan niin ilmottelen. Öljyt on vaihdettu tehtaan suosittelemiin aina
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Koneen tyyppi on AKE
|
|
||||
|
||||
![]()
Joskus on liian hyvillä öljyillä tapettu VAG-koneita. Ja muitakin. Öljyn paine ei nouse tarpeeksi jne.
-P-
|
|||
|
|||
![]()
Perjantai-Sunnuntai välisenä aikana onnistuu koeajo välillä Kajaani-Länsi-Rannnikko.Soitelkaa jos on kiinnostusta
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei ainakaan naputtele eikä napsu koneesta mitenkään. 180hv konehan toi taitaa olla. Pääsisit muuten koeajolle mutta ku on hkk kassulla päällä nii ei pääse portista pihalle
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Audi A4 Avant 2.5 TDI Quattro | LINNA | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.01.2011 20:48 |
Myyty Audi Quattro Avant | farmari | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2009 20:15 |
M/V Audi A4 quattro Avant -95 2,8 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.03.2008 01:05 | |
M: Audi A4 2.8 quattro avant-98 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 22.03.2007 10:35 | |
m: AUDI A4 avant quattro 1.9 TDI -99 | LINNA | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.03.2007 00:59 |