![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mikä tässä on taas niin saatanan vaikeeta että vuorotellen tarttee jonkun olla kapinoimassa sääntöjen tulkintoja vastaan? T: Jussi
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei paljoo kuulu EHDOTUKSIA siitä MITEN PITÄÄ OLLA!!! Tässä sääntönikkareille ehdotus: - autoon kaksi pääkaarta jotka yhdistetään joko katon X:llä ta vaihtoehtoisesti V:llä joka on peilikuvana (eli I>I<I tai I<I>I )ja sitten väliin "oviputket". Ja tietenkin diagonaali sitte takimaiseen kaareen... Etummaiseen kaareen poikkittaistuki tai pystytuki ja taakse sitten se ristikko Mites jos tankissa olis "roll over" venttiili, joka sulkee täyttöputken kun auton asento sivuttain ylittää esim. 45*??? Eikös se suojais paremmin tota kaatobensan valumista, kuin tuplat kuoret???
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tai miten olisi jos akk:n alaiseksi niin saadaan loppumaan tämäkin laji ![]() ![]() Minkä ihmeen takia pitäisi taas sääntöjä muuttaa, autoja on jokunen kaatunutkin, mutta onko autossa olijat loukanneet itseään?? Tietääkseni ei yksikään, niin eikö säännöt ole ihan riittävät. Kilpailun järjestäjäthän ne rastit laittavat vaarallisiksi tai vaarattomiksi, tosin voi sen auton kaataa vaikka parkkipaikalla kun oikein leikkii. Vai onko nyt ihan oikeasti vaan joillain henkilöillä niin paha olla itsensä kanssa että yrittävät saada loppumaan tämän varmaan parhaan offilajin, vai saada harrastajat kyllästymään näihin jatkuviin sääntö muutoksiin. Ei voi ymmärtää ![]() Viimeksi muokannut pikku-pepe : 23.06.2011 23:32 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tankissa ei vaadita tuplakuoria, ei varsinkia tuplia kuoria. Kuka noita roll-over venttiileitä täällä myy? Lainaus:
Järjestäjät myös huolehtivat että näitä kisoja voi järjestää myös tulevaisuudessa. Kilpailija ajaa autolla kilpaa, vaikka ei olis jarruja, pyöriä tai jousitusta, järjestäjä koittaa hieman hillitä touhua.
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikki varmaatarkotti samaa, ku mieki oon miettiny, eli neliovisia autoja varten pitäs sallia toinen pääkaari b-pilarin kohtaan (etupenkillä istujien päälle) ja toinen kaari takapenkkiläisten taakse, ja kaaret sitten yhteen yläputkilla.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mun käsityksen mukaan tuota ei ole missään kohdassa kielletty ja on ihan sääntöjen vaatima rakenne eli pääkaari ja takatuet?
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-Paavo |
![]() |
Luokat |
2011, cup, kilpailukalenteri, suunnistus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Off Road säännöt 2011 | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.09.2010 18:52 |
Off-road Suunnistus Cup 2010 | Mylppy | Tapahtumat | 60 | 24.12.2009 21:15 |
Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
Off Road suunnistus säännöistä ? | xJ-4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.09.2009 17:44 |
Off-Road Suunnistus-CUP | Paavo | Tapahtumat | 193 | 06.09.2006 08:01 |