Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 20.06.2011, 08:46
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

No aamulla huudatin konetta 3000rpm muutaman minuutin ja vatkasin rattia laidasta laitaan kevennys toimi aluksi hienosti mutta alkoi jäykkenemään ollen lopuksi yhtä kankea kuin tyhjäkäynnillä. Taitaa vika olla nyt letkuissa tai virtauksen säätöventtiilissä.

Mites tuo venttiili nyt oikeen toimii. Jousi painaa mäntää ja jos paine on liian suuri jousi antaa myöten ja pumppu silloin hullun kierrolla. Ja tuon männän sisällähän on toinen varo jossa siis myös jousi ja kuula ja säätö tapahtuu prikoilla. Mitäs varten tämä on. Onko tämä pikkuinen nyt niinkuin oikea varoventtiili???
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangeen tehostin Olkku Tekniikka & Jutustelu 2 31.01.2010 10:26
3B tehostin.. tumppu Tekniikka & Jutustelu 3 30.09.2009 23:18
O: HJ:iin tehostin SoSo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.03.2006 18:10
bj tehostin maako Tekniikka & Jutustelu 1 23.08.2005 08:08
LäJän tehostin Dojo Tekniikka & Jutustelu 8 05.03.2005 10:56


Sivu luotu: 01:20 (GMT +2).