Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.06.2011, 12:27
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ei ole kyllä yhdestäkään rx-7:sta tullut hyvää kisapeliä vaikka kuinka säätelee alustaa ja tehoja. Ne vaan on kertakaikkisen paskoja autoja siinä pelissä. Focuksen ne on onnistunut tekeen aika hyväksi. Samaten se vuoden 07 vai oliko se 08 sti imppu on kanssa kova peli kulkeen.
Yli- vai aliohjautuu??

__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.06.2011, 09:24
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.880
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opelman Näytä viesti
Yli- vai aliohjautuu??
Mitenhän tuo sanoisi. Melkein joka mutkassa lähtee hanskasta. En tie onko siinä perä sitten niin kevyt tai jotain? Olen kyllä testannut painot kaikki laittaa perään, mut eih. Ohjausta kokeillut kikkailla, mut eih. Ei vaan pysy käsissä. Sama vika oli E-typessä, mut sen sai fixattua niin että laittoi painoa perään. Uudempi Camaro taas lähtee lapasesta jos siinä on yli 420hv. Jos tehot pysyy tuossa 420hv nurkilla niin se on ihan mukava peli kepitellä.

Mut noihin mazza rx-laitteisiin ei ole kyllä keksinyt mitään mikä pitäisi ne tiellä. Se perä lähtee aina alta. Ei voi ymmärtää miksi niitäkin on pitänyt tunkea niin monta siihen peliin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.06.2011, 13:51
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 665
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Mitenhän tuo sanoisi. Melkein joka mutkassa lähtee hanskasta. En tie onko siinä perä sitten niin kevyt tai jotain? Olen kyllä testannut painot kaikki laittaa perään, mut eih. Ohjausta kokeillut kikkailla, mut eih. Ei vaan pysy käsissä. Sama vika oli E-typessä, mut sen sai fixattua niin että laittoi painoa perään. Uudempi Camaro taas lähtee lapasesta jos siinä on yli 420hv. Jos tehot pysyy tuossa 420hv nurkilla niin se on ihan mukava peli kepitellä.

Mut noihin mazza rx-laitteisiin ei ole kyllä keksinyt mitään mikä pitäisi ne tiellä. Se perä lähtee aina alta. Ei voi ymmärtää miksi niitäkin on pitänyt tunkea niin monta siihen peliin.
No, airodynamiikka muuta, renkaat vaiha, ja iskarit!! Tuo viimeinen on tärkein, sitten campperit kuntoon, ja iskareihin sopivaa jäykkyytä (hel*tinmoinen homma) Ja, tasauspöyrästö... Niillä sain lähes kaikki autot ajokuntoon..
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.06.2011, 07:19
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.880
Perusasetus

No jaah. Ei kyllä jaksa nähdä enää yhtään vaivaa niiden rx-7 kanssa. Yhden ainoon taidan enää omistaa. Kaikki muut hävittänyt. Iskareista en kyllä ole kokeillut jäykkyyden säätöä. Mut camberia, renkaita sun muuta on kyllä kokeiltu. Onneksi siellä on niin paljon muita hyviä autoja. Esim. Hondan Integra on tosi tiukka peli kulkemaan ja hyvin pysyy käsissä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.06.2011, 08:04
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
No jaah. Ei kyllä jaksa nähdä enää yhtään vaivaa niiden rx-7 kanssa. Yhden ainoon taidan enää omistaa. Kaikki muut hävittänyt. Iskareista en kyllä ole kokeillut jäykkyyden säätöä. Mut camberia, renkaita sun muuta on kyllä kokeiltu. Onneksi siellä on niin paljon muita hyviä autoja. Esim. Hondan Integra on tosi tiukka peli kulkemaan ja hyvin pysyy käsissä.
Ja se audi r8..
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.06.2011, 10:47
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.880
Perusasetus

En muista onko R8 tullut testattua. TT Coupella kyllä on tullut ajeltua, eikä se oikeen natsannut. Subaruita on tullut melkoinen nippu ostettua ja niissäkin on yllättävän paljon eroa. Se 90-luvun 2-ovinen coupe on paljon huonompi ajaa kuin saman ikäinen 4-ovinen.

Samaten yllätti se 80-luvun alun mitsu. Mallia en nyt muista, mut joku perus 1.8 koneella varustettu lanceri se tais olla. Siitä sai yllättävän tiukan kulkineen ja sen saa tuunattua hienosti amis autoksi kun laittaa lintulaudan takaluukkuun, nostaa perää ja laskee keulan. Yllättävän vähän tuo nosta ja lasku vaikuttaa ajoon.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
gt5 gran turismo 5


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:25 (GMT +2).