![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Laittelin Bj,n takapäähän iskarit suunnilleen yhtä kallelleen, iskarin alapää on soan takia siiretty suoraan akseliputken kylkeen kiinni ja yläpäät laitoin niin lähekkäin toisiaan että iskarit eivät pohjaa ennen pohjaanlyönti kumeja. Iskarit on pitkän ja jäykän oloiset Ranchot, pelaavat noinkin kallellaan ihan ok. Vaimennushan olisi suurempi jos iskarit olisivat mahdollisimman pystyssä ja joustomatka sen mitä iskarissa on liikerataa, saman pituisella iskarilla saadaan pidempi ja pehmeämpi jousituksen liikerata asentamalla iskari vinoon. Liian usein tälläkin palstalla näkee laitettavan vakio kiinnikkeisiin vain pidemmät iskarit, sisään joustoja rajoittamatta. Iskari pohjaa ennen pohjaanlyöntikumia ja sitten syytetään huonolaatuisia iskareita kun eivät kestä!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
No löytyyhän täältä puolustajia tällekin asennukselle, saattaisi nimittäin olla liian jäykkiä muuten nuo hdj iskarit tuonnetaakse, edessä voivat menetelläkin kun siellä kuitenkiin tulee puskuria ja vinssiä yms painoksi. ja tosiaan itsellekin oli pääasia että ei tartte niitä kantotutkija jättää sinen akselin alapuolelle törröttämään missään nimessä. Jos sitä sitten syssymmällä ilmopittelis miten alsuta toimii, ja onneksi nämä on hirveitä ajaa muutenkiin, ja varsinkin tämä yksilö kun molemmat takaiskaritkin olivat poissa pelistä niin tuskin tuo hirveästi voi pahentua:P ja hyvähän se on että loppujousto menee herkäksi kulman suurentuessa, niin sisäänjoustoakin olisi enemmän..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Varmaan toimii sinällään hyvin, mutta melkosen kiikkerä peli voi sivusuunnassa olla, kallistuksenvakaaja kun yleensä vielä "unohdetaan" pois. Takanahan sitä tosin ei oo näissä ollutkaan, mutta semmoisen asentamalla sais hyvän maantielle.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Onneksi max maantie matka on 25km suuntansa, ja etupää on kyllä ehkä liian jäykkä niin se voi kummasti rauhoittaa tilannetta.. tulevaisuus näyttää.. Ei muuta kuin nokka kohti pajaa ja nostelemaan konetta posi päältä ja hitsailemaan akselin tuet paikoilleen ja takas ton perkeleen korin kimppuun mitä niin inhoan. hyh hyh
Ja ainiin pitäähän nuo takajarrujen hilppeet hitsailla vielä toisellekin puolelle kiinni niin alkais olla rungon ja akseleiden kaikki osat jo sitten paikoillaan.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Enpä saanut muuta aikaiseksi kuin taka-akselin tuen heftailtua ja toisenpuolen jarrusatulan korvakon runkoon, ja koriin laitoin takavalojen pohjat sekä ylimääräiset reiät umpeen valojen ympäriltä. enää ei olisi siis paljosta kiinni että auto alkaisi olla pohjamaalia vailla..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onnee rakennuksessa, nättiä on tulossa..
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Eipä ole nyt pariin kuu nkiertoo nkerenny pajalla olemaan, mutta tänään jokusen tunnin pajoitin ja värkkäilin b-pilariin työvaloille paikat ja kuskin penkin jalatkin väkersin tehä. tulihan melkoiset kötöstykset mutta nyt saa välttää. jos sitä huomenna jo muilta hommilta kerkeäisi tojotaakin rassata
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |