![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Juu tottahan tuo tänään oli vuorossa etupään ruuvausta ja se jopa vähän nousi Karkeasti arvioiden noin 1,5 tuumaa tai vähän yli. Ei tullut mitattua kuinka paljon oli väliä kaaren ja renkaan välissä mutta meikäläisen lapsen nyrkki ei mahtunut kuin poikkittain ja sekin huonosti ja tunkkaamisen jälkeen mahtuu nyrkki pystyssä ja saa vähän nostaakin renkaasta irti. Nyt ei puutu kun pikkusen pelimerkkejä ja edulliset renkaat hehehehe ![]() Saa tarjota... Homma meni kuin elokuvissa kaikki ruuvit ja mutterit lähtivät auki kun eivät olisi olleet kiinni ikinä Matalahan tuo on vielä mutta eipä tuolta vakioalustasta paljon enempiä irtoakkaan ja vaikka irtoisikin niin ei siitä enää varsinaisesti olisi mitään hyötyä
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 11.06.2011 22:50 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tämäkin päässyt pikkusen lähemmäksi sitä että sitä melkein voi kutsua jo maastoautoksi
Tosin pienethän nuo renkaat on kun ovat vaan noin 30" korkeat....Kohta pääsee jousia vaihtamaan ja palkkeja hitsaamaan...
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tämän kanssa ollut vähän hiljaiseloa paitsi tänään kun tuli taas turattua enemmän ja vähemmän rästiin jääneitä asioita.
Tuli vaihdettua katkennut paskalaatuinen takapyöränmutteri...Kyllä mutteri josta meni kartio-osa poikki kiristäessä ja jäi vanteeseen kiinni 2-3 kierteellä ja vannehan ei tule pois edes pienellä väkivallalla. Nyt sain sen irti suuremmalla väkivallalla joten yksi ongelma taas vähemmän ja uusi mutteri paikoilleen niin on helpompi ottaa rengaskin pois jos tarvitsee...Tosin kuvat jäi taas ottamatta. Sitten tuli otettua etupuskuri irti ja paikkailtua naamapeltiä kun oli päässyt rutto syömään ja vähän entisöity korinkiinnikettä samalla edestä. Ja ettei nyt ihan pelkäksi rästitöiden tekemiseksi mennyt niin tuli tehtyä 385000km huolto Elikkä öljynvaihto ja nivelien rasvaus ja todettua että ei tartte niitäkään ruveta vaihtelemaan leimalle niveliä meinaan...Seuraavalla kerralla lisää kun pääsee taas pajottelemaan...
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
| Oma ikä+käyttöauton ikä k.a =50 | Bruno | Chit-Chat | 138 | 16.09.2007 09:04 |
| Käyttöauton koeajopäivä Jyväskylän Laajavuoressa | adv | Tapahtumat | 1 | 12.12.2005 13:46 |
| Corvette order copy / Tank Sticker entisöinti | Vette ´69 | Yleiset | 22 | 05.03.2003 19:33 |
| ´66 avo 427/390 4-speed entisöinti | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 0 | 08.03.2002 12:16 |