![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuli näperreltyä vielä hellepäivän kunniaksi ne panhardin kiinnikkeet, huomenna jos näppäilis ne paikoilleen ja rupeaisi tankoa sovittelemaan bilteman rypyttimeen jos sais jonkunlaisen tangon tehtyä mikä mahtuu olemaan jousien ja iskareiden seassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noi iskarit on kyllä aika jännäs asennossa.
Toimiikohan ne tuolleen kuinka hyvin..? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Phyttis ja fysiikan lait.
Näyttäis nois ikunvaimentajat oleva aika vinossa tohon axulaan.
Kannattaa miettiä noi voimien sunnat. Jos täyden tehon haluat niistä ja pysytssä niden silloin pitäisi olla. Saa olla aika jerkut jos tossa asennossa toimivat. Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.06.2011 21:53 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mietin kanssa, mutta eikos HDJ:vs LJ iskareissa ole aika suuri ero?
Ainakin luulis. Hienoa jälkeä kyllä, mites toi panhardin teko leimalle? Vai jääkö peli harraste offailuun? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
fysiikka kyllä liiankin tuttua..
ja tuohon iskarin asentoon voisi semmoisen lisätä kuvassahan iskari on 20-30 vaille pohjassa! että onhan se hiukan paremmassa asennossa normitilanteessa. paikoitin isakritr niin kun alusta pohjassa niin silloin iskarikin melkein pohjassa. eli tuon parempaan ei pysty, kun en halua niitä iskareita laskea kivitutkiksi sinne akselin alapuolelle. Ja panhardi asiaan jos sattuisi löytymään sopiva tanko ihan osto osana niin olisi laillinen...
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
taidat hiukan olla. Sehän kulma oikeaa knko ajan enemman mitä pitemmäksi iskari menee. Ja viela kun iskarin jäykkyys ylimitoitettu niin vielä helpottaa lisää vaikka iskarit kulmassa
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#8
|
|||
|
|||
![]() tässä kuvassa auto neutraalikorkeudessa. n.10cm korkeammalla kuin alkuperäisillä jousilla. saa nähdä joutuuko hiukan katkaisemaan jousia kun saanu koria ja moottoria käyttää painona tässä on jos satulakin paikoillaan. n.3mm jäi tilaa vanteen ja satunlan väliin, eli riittävästi ![]() Tässä taisi olla vähää vaille max korkeudessa takapää. Ei jaksanut nyt enempää pajoittaa, mutta huomenna taas jatkuu. perkele kun sasi jonkun tekee ton korin loppuun niin ei ois mitään valittamista. ei vaan tuo korityö nyt nappaa. Huomenna sitten duunin jälkeen etupanhardin kimppuun ja iskaritornien viimeistelyyn. sitten rungosta puuttuos enää stopparikumit ja akseleistä vastakappaleet niin ois valmis sen osalta
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |