![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Takapään liikeradat toimivat jopa pelottavan hyvin. eli jotain ongelmia on pakko tulla eteen tässä projektissa. etuiskarit sain myös asettumaan ja niissäkin toimi joustot kohtuudellaq , hiukan joutuu antamaan lämpöö että mahtuu ilman muitta mukinoitta menemään iskari ääripäästä ääripäähän. tänään pitäisi vielä rakentaa panhardillekin paikat. siinä sitä ongelmissa ollaan ja pahasti, kun aloppuu tilat akselista. ideana olisi tehdä kiinnitys vasemman jousikorvakon kohdalle ja siitä taaksepäin n60mm ja korkeutta samanverran akseliputken yläreunasta ja väännellä semmoinen tanko että se kiertää oikean iskarin jokaisessa iskarin ja jousen asennossa. onko muita ehdotuksia??
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuli näperreltyä vielä hellepäivän kunniaksi ne panhardin kiinnikkeet, huomenna jos näppäilis ne paikoilleen ja rupeaisi tankoa sovittelemaan bilteman rypyttimeen jos sais jonkunlaisen tangon tehtyä mikä mahtuu olemaan jousien ja iskareiden seassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noi iskarit on kyllä aika jännäs asennossa.
Toimiikohan ne tuolleen kuinka hyvin..? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Phyttis ja fysiikan lait.
Näyttäis nois ikunvaimentajat oleva aika vinossa tohon axulaan.
Kannattaa miettiä noi voimien sunnat. Jos täyden tehon haluat niistä ja pysytssä niden silloin pitäisi olla. Saa olla aika jerkut jos tossa asennossa toimivat. Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.06.2011 21:53 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mietin kanssa, mutta eikos HDJ:vs LJ iskareissa ole aika suuri ero?
Ainakin luulis. Hienoa jälkeä kyllä, mites toi panhardin teko leimalle? Vai jääkö peli harraste offailuun? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
fysiikka kyllä liiankin tuttua..
ja tuohon iskarin asentoon voisi semmoisen lisätä kuvassahan iskari on 20-30 vaille pohjassa! että onhan se hiukan paremmassa asennossa normitilanteessa. paikoitin isakritr niin kun alusta pohjassa niin silloin iskarikin melkein pohjassa. eli tuon parempaan ei pysty, kun en halua niitä iskareita laskea kivitutkiksi sinne akselin alapuolelle. Ja panhardi asiaan jos sattuisi löytymään sopiva tanko ihan osto osana niin olisi laillinen...
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
taidat hiukan olla. Sehän kulma oikeaa knko ajan enemman mitä pitemmäksi iskari menee. Ja viela kun iskarin jäykkyys ylimitoitettu niin vielä helpottaa lisää vaikka iskarit kulmassa
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |