![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vinkvink Oottelevat kuumeisina kaupungintalolla kutsua ensimmäisiin kisoihin. Painaa kuulemma kohta lomat päälle ja silloin tuo tiedonsiirto on kai hankalaa...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mietein kuumeisesti olenko todella mennyt jossain vaiheessa lupaamaan jotain mitä en nyt millään tahdo muistaa. ![]() Käydään nyt läpi tuo kilpailujen kannalta elintärkeä harjoittelupäivä. Sieltä saatu kokemus, palaute ja paikanpäällä käydyt keskustelut muokkaavat kilpailijoille annettavan kilpailukutsun sisällön. Tässä vaiheessa kilpailukutsun laatiminen on aika mahdotonta kun ei vielä voida edes tietää toimiiko tuo rengasjako vai vaaditaanko jotain muuta luokittelua yms. Tiedämme kyllä että kilpailukutsu olisi ajan puolesta pitänyt jo julkistaa mutta tässä ollaan tekemisissä asian kanssa josta ei Suomen maassa ole paljoltikaan aikaisempaa kokemusta. Kokemus otetaan 18.6. testipäivän muodossa. Päivämäärähän on lyöty lukkoon ja uskon että ne jotka edes hiemankin harkitsevat tuloaan ovat varanneet almanakkaan tuon päivän vapaaksi. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84490 Mitä tulee lehti-ilmoitteluun, katsomme harjoittelupäivän jälkeen onko aihetta minkäänlaiselle ilmoittelulle. Emme voi tässä vaiheessa lähteä ilmoittelemaan ja kutsumaan ketään kun emme tiedä vielä onko offiharrastajat edes loppuviimeksi halukkaita tulemaan kilpailuihin. Pahimmassa tapauksessa kun kisa-aamu koittaa, paikalla ovat ainoastaan kisaorganisaatio ja Tuukka nolla-auton puikoissa. ![]() ![]() Eli kaikki on kiinni tuosta ensimmäisestä kokemuksesta ja sen jälkeen puntaroimme nopealla aikataululla missä ja miten mennään kisapäivää kohden. Jatkossa voimme tietenkin edetä muiden tapaan kun jo on tiedossa millaisen jutun kanssa ollaan tekemisissä. Eli kilpailukutsun laatiminen paria kuukautta ennen ei jatkossa tuota enää ongelmia. Ja kommentoikaa jos olette sitä mieltä että varovaisuutemme ja arkuutemme on perusteetonta. Mitä tulee Bälän Lepakkoon. Odotan innolla ilmoittautumistasi harjoitus- tai kisapäivään. Lepakko olisi hyvä kilpuri isopyöräisten ryhmässä. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei oikein napostele tuo kurassa rämpiminen, ajelen mielummin sielusuon kuivilla kallioilla.
Talkoisiin voin tulla kisapäiväksi jos tarvetta,ilmoita kuitenkin ajoissa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Lauantaina täällä ahersi pieni mutta sitäkin tehokkaampi talkooporukka. Paikalle saapui "Kämmäkän" Eero ja Juha, Lapateamin Mika sekä vähän myöhemmin mukaan saapunut Pörö. Allekirjoittanut taisi keskittyä voileipien vääntämiseen ja kahveen keittoon niin että unohtui tuo kuvailu vallan. Mutta korjaan tilanteen laittamalla joitain kuvia aikaansaannoksista.
Talkoot alkoivat makkaranpaistopaikan tekemisellä. Tämä ensimmäinen vuosi mennään tällaisella ratkaisulla. Betonirenkaat löytyivät sopivasti kirjaimellisesti yhdestä ojasta ja puutavara ostettiin paikalliselta sahalta. Kun suurempi helle hellittää, haravoin ja leikkaan ruohonleikkurilla alueen muutamaan kertaan. Makkaranpaistopaikan lähellä on aikoinaan saunamökkinä palvellut piharakennus. Nykyisin se on lähinnä ruohonleikkurin "talli". Tästä saadaan toimistorakennus kisaorganisaation tarpeita palvelemaan. Metsäosuuden rakentaminen oli varsinaisen radan teemana. Talkooporukan avulla syntyi paljon ajettavia esteitä. Työt jäivät ikävä kyllä kesken, sillä helle iltapäivällä vei lopulta voiton. Keinun jälkeen on luvassa jotain tämän näköistä estettä: Keinotekoista kivikkoa. Tässä osa niistä viime vuonna työllä ja tuskalla kymppipyörällä kelkottuja kivenmurikoita. Mielenkiintoista baanaa. Betonirautoja sekä teräviä reunoja on siistitty. Ei näiden esteiden pitäisi mitään rengastuhoja olla. Tässä yksi ojanylitys jonka jälkeen on vuorossa rengasrivin päältä ajo. Tässä vielä näkymä varikkoalueesta. Makkaranpaistopaikka sekä toimisto on tästä kulmasta katsottuna oikealla puolella. Myös vessa tullaan tekemään makkaranpaistopaikan läheisyyteen. Talkoot on hyvä lopettaa siinä vaiheessa kun toimistorakennuksen jääkaapin kylmät antimet alkavat olemaan ainoa kiinnostuksen kohde. ![]() ISO KIITOS TALKOOPORUKALLE! Olisi jo aikapäiviä pitänyt järjestää tällainen päivä jossa hieman isommalla porukalla laitetaan vauhtia asioihin. Ensi perjantaina jatketaaan ja lauantaina onkin edessä ensimmäinen koeponnistus. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy nostaa hattua korkealle ja kumartaa syvään tämän projektin tiimoilta. Ihailtavaa uurastusta lajin hyväksi.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tänään iltapäivällä saapui Ossia auttelemaan viime hetken puuhissa Lapa Teamin Mika. Porrokin saapui esittelemään uutukaistaan ja tarjoutui myös talkoisiin. Rata on valmis testiajoihin, mutta huomenna nähdään miten valmis kisoja varten. Luontoäiti ei tunnu suosivan projektiamme ja mikäli sade jatkuu tällä tahdilla, huomenna saattaa olla luvassa ei toivottuja ongelmia.
Spoori on edelleen mysteeri ja toivottavasti huomenna yhdessä pähkäilemällä keksitään ratkaisu pohjan pehmittämiseen. Eilen Ossi tyhjensi isommat vesimassat pois. Helteistä huolimatta veden pinta ei tuntunut laskevan kovinkaan vauhdikkaasti. Tämän jälkeen pytty irti ja ajoa spoorissa. Mutta pohja ei pehmennyt kuin muutamasta kohdasta hieman. ![]() Viime kesänä kun noita muutamia sähkötolpan pätkiä painettiin maahan, ne kyllä painuivat pehmeästi ja tuntui kuin savi olisi jatkunut vaikka kuinka syvälle. Se miten tuo pinta tulisi rikkoa onkin kysymys. Aina on vaara että tehdään jotain liian rajua ja sen jälkeen sinne uppoaa yks jos toinenkin. Huomenna olisi hyvä tätä pähkäillä ja kenties vaikka yrittääkin toteuttaa hyviä ideoita. Mutta nyt haluan esitellä että kyllä Picukin on tehnyt muutakin kuin tarinoinut. Yksi P-kyltti löytyi nurkista ja sitä matkimalla tein toisen. Lisäksi nuolet osoittamaan parkkipaikan suunnan. Käytetyt maalit eivät heijasta, mutta tokkopa näitä pimeään aikaan tarvitaankaan. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mites jos tuota mutalikkoa hieman kone lapiolla kääntelisi?
Siis kauhalla kuoppa ja maat takasi samaan kohtaan... möyhis slleen kauhalla pehmiäksi?
__________________
Jeep ISORY |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Luulis sen poorin pehmenevän kun vesi saa siinä seistä ja sitten vaan kovaa ajoa. Ja porukkahan voi suditella alkuun takavedolla niin alkaahan se pehmetä niin että tarvii kytkee nelivetokin, ehkä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Rata BMW | elhapero | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.12.2009 22:07 |
Rata Camaro -67 | O/M/V Muut | 2 | 24.08.2005 06:55 | |
Lahden rata? | Tapahtumat | 6 | 22.10.2003 09:51 | |
Alastaron rata-ajopäivät la 21.9 klo:9-11 ja 13-15 | Tron | Yleiset | 0 | 19.09.2002 07:28 |
Rata-ajot ?? | ZR1 | Yleiset | 0 | 20.03.2002 14:37 |